Foto bij Agent Holemen & The Doctor [Part 1]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • Snakey_Crowley

    Een zeer vertraagde analyse van dit hoofdstuk.

    Dat klinkt misschien spannend, maar het enige zenuwslopende dat de afgelopen tijd is gebeurd, is dat Coulson te laat op het werk was.

    Oh mijn god, dat moet zeker zenuwslopend zijn geweest. I mean de hele wereld vergaat wanneer Coulson niet aanwezig is.

    Bij de ‘nieuwe vracht’ zat een Brits blauw politiehokje. Ik wist niet dat die dingen nog bestonden, maar deze scheen in goede staat te zijn. Het zag er vreemd uit tussen al die houten kratten.

    *Doctor who theme starts playing

    Hij droeg een bruine, lange trenchcoat over een groezelig krijtstreeppak. Met zijn haar zo in de war leek het alsof hij alles niet meer op een rijtje had, maar hij liet een portefeuille met een wit papier erin zien.

    Psychic paper bitches!

    Terwijl hij ongeduldig stond te wachten, sloeg ik het hoesje open. Op het papier stond… niets.

    That girl is smart

    In plaats van een krap hokje, stond ik in wat leek een buitenaards schip. Een heleboel kabels, bruinoranje apparaten en rare kronkels. De ruimte leek zo groot dat het onmogelijk in een politiehokje had kunnen passen.

    That is because you are woman

    Hij was ondertussen zo dichtbij dat hij mijn geweer uit mijn handen haalde. Ik was nog steeds zo in de war dat ik het hem maar toeliet. Ik had toch nog wel ergens een pistool zitten.

    Wow dat is wow. Like that is not what the doctor is trying to do here...

    Uh, Terrific And Raving Dancing In Space?’

    Leuk bedacht! Wat zou Doctor Who er toch anders uitzien als dit was hoe het ging.

    ‘Toto, I’ve a feeling we’re not in Kansas anymore,’

    Wizard of Oz reference

    ‘Londen,’ zei de Doctor. ‘En dit zal dan wel Baker Street zijn.’

    Casually throws Sherlock in the mix. Ben benieuwd waar dit naar gaat leiden.

    ‘Sherlock, kijk hier even naar.’ De man gaf het papier aan de man die midden in de kamer had gestaan. Hij had leuke zwarte krullen en een viool in zijn handen.
    Met een geconcentreerd gezicht keek hij naar het papier. Totaal niet onder de indruk keek hij op naar de Doctor. ‘Hier staat niets op.’
    ‘Oh, briljant!’ riep de Doctor uit, op hetzelfde moment dat de andere man ‘Wat?’ zei.

    It's getting better and better with the second.

    John liet een piep horen. ‘Ik denk dat ik maar thee ga zetten.’ Hij stond op en verdween de keuken in.

    Awh arme John, Niet wetend wat hij met dit alles moet doen en maar thee gaat zetten als een echte Brit.

    Er is een tijd-ruimte rift in Cardiff waar het zichzelf mee kan voeden.’

    When I read this I was literally chanting: Let them meet Jack.

    Maar wat de meeste aandacht trok, was het kleine groepje mensen dat naar ons keek, geleid door een knappe man met een donkerblauwe lange jas.
    ‘Rebecka Holemen,’ zei de Doctor. ‘Welkom bij Torchwood.’

    YASSSSSSS. YES BITCHES IT'S MOTHERFRICKING TORCHWOOD BACK AT IT AGAIN. WITH CAPTAIN FABULOUS
    Seriously tho this is amazing

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen