Vorige keer:
‘Ah, hoe laat is het?’ vraagt Bill.
‘Het is één uur. Over een uur hebben jullie een interview’, zeg ik.
‘Ja, dat is waar ook. Ik ga direct eens naar de manager en licht hem dan ook in over wat er is gebeurt’, zegt hij.
‘Oké, kom snel terug. Ik wil je niet opnieuw missen', zeg ik.
‘Ik ben zo weer terug’, zegt Bill. Hij drukt nog een kus op mijn kruin en verdwijnt dan in het deurgat. Na lange tijd komt Bill terug.
‘Hey, heb je me gemist?’ vraagt hij.
‘Dat was een overbodige vraag. Ja, natuurlijk. Ik heb je echt verschrikkelijk erg gemist’, antwoord ik.
‘Meen je dat nu? Of ben je sarcastisch bezig?’ vraagt hij.
‘Ik meen dat!’ zeg ik overtuigt. Bill kijkt me verliefd aan en geeft me dan een kus op mijn mond.
'Heb je nog veel pijn?’ vraagt hij.
‘Als ik stil lig, valt het wel mee’, antwoord ik.
‘Goed. Ik zal je nu moeten achterlaten tot vanavond laat. Want ik zal geen tijd meer hebben om nog terug te komen’, zegt hij.
‘Ben je zeker dat je nog terugkomt?’ vraag ik overbodig.
‘Natuurlijk kom ik terug!’ antwoordt hij. Bill komt naast me zitten en drukt zijn lippen op de mijne. Na deze verrukkelijke, maar ook passionele zoen, is Bill al weer weg. Ik zit nu eigenlijk nog maar enkele minuten alleen en verveel me al. Ik neem mijn boek dan maar en lees er nog wat in.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    soooooooooo goed&leuk!kusz

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Weiter!! :D

    X Jennii X (doeg)

    1 decennium geleden
  • Persianality

    Hye x
    Leuke Quiz !

    x

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    Ziet hij...

    WIE??? wie ziet hij dan???


    ooo gemeen orr...ophouden op zo'n spannend moment:(

    mja snel verder:D:D

    want ben heel nieuwsgierig!!!

    XxX Empty

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen