Vorige keer:
‘Oké, bedankt’, zeg ik lief.
‘Geen dank. Voor jou doe ik alles’, zegt hij.
‘Alles? Maar dan ook echt alles?’ vraag ik.
‘Alles!’ antwoordt hij overtuigt.
‘Je bent echt zo lief’, zeg ik.
‘Weet ik’, grijnst hij.
‘Ik hou zo veel van je’, zeg.
‘Ik hou nog meer van jou’, zegt Bill lief terug.
‘Wedden van niet’, plaag ik.
‘Oké, voor hoeveel?’ vraagt hij.
‘Oké, laat maar. Ik wed niet graag’, zeg ik dan.
‘Ik wel. Ik win tenminste altijd’, zegt Bill trots.
‘Oké, je hebt gewonnen. Ik geef me over’, zeg ik.
‘Ik win niet. Wij winnen allebei en we houden allebei evenveel van elkaar’, zegt hij. Ik kom dichter bij met mij hoofd. Bill sluit zijn ogen en tuit zijn lippen. Net als hij denkt dat ik hem ga kussen, geef ik hem een klein kusje op zijn moedervlekje net onder zijn lip. Dan wordt er op de deur geklopt. Bill kijkt me zielig aan en staat dan recht. Hij opent de deur en komt even later terug met een redelijk oude man achter zich aan. Die man is ook snel.
‘Dit is een dokter of arts van het hotel. Hij was bezig met iets, maar het was sneller klaar da verwacht’, legt Bill uit. Ik knik.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen