Roos,Roos, wil je misschien naar de tunnel?ik moet je wat vragen. Zo ging het dus elke keer voor Roos,Wil je verkering met me? Dit horde zij bijna elke dag en misschien wel vaker! Ze wist niet waarom omdat ze dacht dat er veel mooiere mensen in haar klas zaten. Al zat ze maar in groep 5! Al die tijd vond ze het wel leuk maar werd nooit een gevraagd door Damian, de jongen die ze wel leuk leuk vond. Er was ook een jongen die me vroeg en de volgende dag weer met andere mensen had, zijn naam is Jake. alleen dacht ik steeds dat hij me wel een beetje leuk vond omdat hij me steeds weer verkering vroeg en de rest niet! alleen vroeger zag ik vriendJES meer als vriendEN. dus daarom vond ik het eigenlijk wel normaal! Maar toen kwam er een nieuwe jongen in mijn klas. hij heet michael, niet leuker dan Damian maar toch echt super lief en leuk! ik dacht ik heb geen schijn van kans, maar daar dacht hij anders over. We raakte in een gesprek en ja hoor net als altijd hoorde ik het weer. Hij vroeg me verkering! ik zei natuurlijk ja want die kans krijg je nooit meer.....totdat......

De volgende dag

ik kwam binnen in mijn klas lokaal en raad eens wat ik op mn tafel vond? een briefje van Damian en een zelf gemaakte edelsteen er stond op I love you.......Wacht wacht wacht dat heb ik eerder gehoord..........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen