Vorige keer:
Ik pak Bill zijn hand vast en trek hem mee de zaal in. Ondertussen is zowat iedereen al gaan zitten. Wat verder zie ik Tom hevig zwaaien. Ik loop er naartoe en ga zitten. 'Dank u’, zeg ik. Ik geef een kusje op zijn wang. Bill zit ondertussen ook al naast me.

'Hela! En ik dan?' vraagt hij. Ik geeft hem snel een lange kus op zijn mond. Bill kijkt me gelukkig aan. Ik hoor verschillende schreeuwende fans. Ik wordt wat jaloers als ik ze om Bill hoor schreeuwen. Ik wil hem niet kwijt. Maar Bill zou me toch niet verlaten voor een stelletje gekke fans? Nou ja, gek mag ik ze niet noemen. Tokio Hotel is echt wel goed. Hun muziek is niet helemaal mijn stijl, maar het is zeker niet slecht. Ik begrijp het standpunt van de fans misschien wel, maar ik begrijp ook die van de “haters” of niet-fans. Ik zou het ook niet leuk vinden, moesten ze de hele tijd aan mijn oren zagen over Tokio Hotel. Of toch als ik geen fan moest zijn. Sommige niet-fans zijn wel onredelijk. Ze willen ze soms echt dood. Die zijn pas zot in hun hoofd. De “show” begint dan uiteindelijk. verschillende mensen treden op, er worden NRJ Awards uitgereikt. En als laatste treden de jongens op. Ik geef Bill nog een aanmoedigende tongzoen en kijk dan verwachtingsvol naar de twee liedjes die ze spelen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • TearIsland

    en zie wat?
    ik ga snel de volgende doen
    (H)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    echt sooo mega super goed!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • secretangel

    super

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen