Vorige keer:
Als we alles hebben opgegeten, vraag ik wat we verder nog gaan doen vandaag.
'Geen idee', zegt Gustav.
'Ik heb anders wel zin in een fuif', zegt Georg.
'Ik heb al iets geregeld voor mij en Arya', zegt Bill snel met een knipoog naar de rest.
'Wat dan?' vraag ik verrast, maar ook nieuwsgierig.
'Dat is een verrassing', antwoordt hij.
'Wat gaan wij dan doen?' vraagt Tom verveeld.
'Dan kunnen jullie toch naar een fuif gaan', stel ik voor.
'Ah ja, waarom niet', zegt Tom.
'Ik ga niet mee. Fuiven zijn niet echt iets voor mij', zegt Gustav. We blijven met z'n allen nog even aan tafel zitten en dan merk ik op dat het al drie uur is.
'Kom we gaan', zegt Bill mysterieus. Ik volg hem nieuwsgierig. Bill gaat terug naar de kamers.
'Trek iets moois aan, schat', zegt hij als we binnen zijn. Ik zoek iets in mijn kleerkast en vind dan een wit kleedje. Het komt tot net iets boven mijn knieën en heeft een heleboel frutsels. Ik trek er zwart pumps onderaan, ik steek mijn haar op en doe mijn make-up.
'Is het zo goed?' vraag ik.
'Wauw, je ziet er fantastisch uit', zegt Bill met zijn mond open. Bill heeft ondertussen een jeans, T-shirt en een leuk vestje aangedaan. Verder nog wat sieraden en natuurlijk zijn make-up. Hij staat er echt goed mee. Zijn haar staat recht.
‘Anders niet of wat?’ vraag ik. Hij komt naar me toe.
‘Natuurlijk wel. Jij bent altijd mooi, wat zeg ik, wondermooi’, zegt hij, waarna hij me vastpakt en kust.
'Kom, dan gaan we naar beneden', zegt hij dan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TearIsland

    super(Y)

    1 decennium geleden
  • billy11

    ooh??!!! moet snel verder gaan(flower)

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    NICE . ^^

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Ooooh Noooooooooog!! :D

    X Jennii X (doeg)

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    wat gebeurt er?? aaah snel verder bitte:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen