Vorige keer:
'Ik ben weg, hé, schatje', zeg ik.

'Ja hoor. Kusje', zegt hij. Ik doe de deur open en zie Georg en Gustav al staan. Ik kijk ze even aan met een blik van: "wacht nog even". Ik laat mijn rugzakje op de grond vallen en loop naar Bill. Ik spring op zijn schoot en druk mijn lippen op die van hem. Bill kijkt me vragend aan.

'Als je kusje zegt, wil ik ook echt een kusje', zeg ik.

'Ah, lief', hoor ik achter me. Ik zie Gustav en Georg lachend kijken.

'Ik hou van je, maar zou je nu van me af willen gaan, dan kan ik verder doen', zegt hij.

'Oké dan', zeg ik, waarschijnlijk net iets té teleurgesteld.

'Hey, niet zielig doen. Ik kan daar niet tegen', zegt Bill. Hij legt de telefoon neer en staat recht. Hij pakt me vast rond mijn middel en drukt me tegen hem aan. Ik leg mijn handen rond zijn nek e mijn hoofd laat ik rusten op een van zijn schouders. Bill geeft me een kus op mijn kruin. Hij laat me los en kijkt me lief aan. Als ik zijn gezicht zie, kan ik mijn lach niet onderdrukken. Ik geef hem nog een lange zoen met enkele kleine kusjes en ga dan met Gustav en Georg naar het zwembad.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TearIsland

    super(Y)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    heejjs(K)het was wel ff spannend:D
    xxxbill isz wel sweet

    1 decennium geleden
  • vampiertje

    keivet!!!!!
    verder verder verder verder verder ...
    LoveU xx

    1 decennium geleden
  • hetecolaa

    :D een goeie serie ,, blijve doorgaan (K)

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    Heey:D
    was wel spannend zeg:O
    boh wah een vies ventJ in die lift:@
    wel lief dat bill zo bezorgt is:P

    groetjes mij Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen