Vorige keer:
'Je kunt het me anders best vertellen, hoor', zegt hij. Zou ik? Nee. Ik hou gewoon mijn mond. Misschien zeg ik er later wel wat over. 'Hey, ik ben er voor je, hé', zegt Bill lief.
'Weet ik wel hoor', antwoord ik lief terug.
'Heeft het iets te maken met die fans?' vraagt hij dan. Natuurlijk geeft hij niet zo snel op.
'Een beetje wel ja. Niet dat ik het erg vind of zo. Het hoort er natuurlijk allemaal bij, maar ik moet er gewoon nog aan wennen', antwoord ik.
'Ik begrijp het ook allemaal hoor, maar anders vind ik het zo erg voor al die fans. Ze staan hier uren lang kou te lijden en dan vind ik het zoiets om hun te bedanken. Ze doen het allemaal om ons twee uurtjes te kunnen zien optreden en misschien nog voor een handtekening', zegt hij lief.
'Weet ik wel hoor. Ik zou zoiets nooit doen', zeg ik met een glimlach.
'Ook niet voor mij?' vraagt Bill met een pruillipje.
'Je bent de enige voor wie ik het zou doen, maar ik hoef het niet te doen, hé', zeg ik.
'Inderdaad', zegt Bill toegeeflijk. Ik kruip tegen Bill aan. Bill legt zijn armen om me heen. De rest kijkt ons enkel aan, maar zegt niets aan.
‘Wat? Mogen wij soms geen gesprekken voeren?’ vraag ik.
‘Natuurlijk wel’, antwoordt Gustav.
‘Jullie zijn echt zo raar’, mompelt Georg.
‘Hela! Wil je eerst wel eens naar u eigen kijken!’ zeg ik terug.
‘Sorry, sorry. Ik zeg al niets meer’, zegt hij in zijn gat gebeten. Eens in het hotel aangekomen, gaan we ieder naar onze eigen kamer. Al snel val ik in slaap op bed.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • 1DLOVESME

    10/10 !!

    1 decennium geleden
  • 1DLOVESME

    Supahhh <3(H)

    1 decennium geleden
  • KimmiKaulitz

    Eeeey je quizjs zijn super :P:D
    kussie x

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SUpah goed xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen