Vorige keer:
Wat later als Tom terug in zijn bed ligt, kom ik er vanonder vandaan. Tom kijkt me met grote ogen aan als ik voor zijn neus sta. 'Waar kom jij nu weer vandaag?' vraagt hij verbaasd.
'Van onder je bed', antwoord ik droog.
'Dat had ik ook al door', zegt hij.
'Waarom vraag je het dan?' lach ik. Ik loop naar de deur en steek eerst mijn hoofd buiten om te zien of Bill nog rondloopt. Ik zie Bill nergens dus loop ik snel mijn kamer in. Tot mijn grote verbazing zie ik dat Bill op mijn bed zit.
'Ik wist wel dat je terug zou komen', zegt hij met een grijns.
‘Hela, jij mag niet zomaar in mijn kamer komen!’ zeg ik. Hij staat recht en komt naar me toe. ‘Staan blijven!’ waarschuw ik hem.
‘Of anders wat?’ grijnst hij.
‘Uhm, of anders… roep ik Tom’, probeer ik. Oké, die was slecht. Bill schiet in de lach.
‘Je denkt toch niet dat die uit zijn bed komt?’ acht hij. Hij pakt me vast. Ik spartel tegen, maar kan niet winnen van Bill. Ik schud daarom hevig met mijn hoofd, wanneer hij me wilt kussen. 'Hou je hoofd nu eens stil', lacht hij. Hij pakt vliegensvlug mijn hoofd vast en geeft me eens kus op mijn mond. Ik hou op met spartelen en laat me helemaal leiden door Bill. Zalig. Na de kus kijk op de klok en zie ik dat het al twee uur is. Ik ga op bed zitten en klop naast me. Bill komt naast me zitten en kijkt me vragend aan.
‘Ik zie je graag’, zeg ik, waarna ik een kus op zijn slaap druk en met mijn hoofd tegen zijn schouder ga liggen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    super(K)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    hejj suppr ga je stoppen;o!XXXXXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • FemkexBill

    ik vind ze egt Cool Hoowr !^^
    Xx.

    1 decennium geleden
  • secretangel

    ze zijn super:D

    alleen spijtig da je wilt stoppe:O

    (K)(H)

    1 decennium geleden
  • ManoonnDUDE

    Ik begrijp het :D Maarja ik heb geen zin in een reactie omdat het zo Spannend is ! ! ! ! ! ! ! En Meestal is het zo Leuk dat je het vergeet :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen