Foto bij 14. Are right where yours fit perfectly

you know that I could use somebody

Opeens begon een ander balkje in het beeldscherm te knipperren. Ik klikte Jarl aan en zag dat hij vroeg hoe het met me ging. Ik antwoorde slecht. Meteen reageerde hij bezorgd. Ik zuchtte en vertelde wat er aan de hand was. Jarl stuurde een youtubelink. Niet begrijpend waarom hij dat stuurde, klikte ik erop. Niet veel later klonken de tonen van Scars door de kamer. Ik kan dat liedje toch? Ik moest van Jarl naar de tekst luisteren. Ik besefte dat de tekst wel erg overeenkwam met mijn situatie.

"Chris, je wil haar wel helpen, maar je kan het niet. Dadelijk ga je er nog kapot aan terwijl je het probeert."

Ik zuchtte. Daar had hij wel gelijk in. Ik opende mijn gesprek met Cayden en stuurde haar de link van Scars. "Die ken ik al?" "Luister nou maar..." Ik slikte. Ik wilde Cayden geen pijn doen, want als ik dát deed dan wist ik dat het nóg slechter zou eindigen "Volgens mij weet ik waar je heen wilt" Niet veel later ging mijn telefoon en ik zag dat Cayden belde. Snikkend pakte ik de telefoon op. "Chris niet voor mij huilen, dat heeft nog niemand gedaan. Asjeblieft niet doen Chris. Ik heb veel geprobeerd, dat weet ik. Maar deze keer ga ik écht voor je stoppen. Dat beloof ik." Langzaam voelde ik me weer tot rust komen. "Is goed."

Reageer (4)

  • Yuck

    aaw :( ik hoop dat ze deze keer ook echt stopt.
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • TruthOrDare

    ik hou van deze (H)
    vanaf nu :Y)
    and you know... schnel verder!!(A)
    <33

    1 decennium geleden
  • TruthOrDare

    ik hou van deze (H)
    vanaf nu :Y)
    and you know... schnel verder!!(A)
    <33

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeer! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen