Vorige keer:
'Wanneer hebben jullie je eerste concert?' vraag ik.
'Morgen', antwoordt hij.
'Gaan we gewoon niet met z'n allen nog naar een filmpje kijken en dan gaan slapen?' vraag ik.
'Vind ik best. Ik zal het even gaan voorstellen', zegt hij. Ik knik en druk nog een kus op zijn neus. Hij glimlacht, drukt een kusje op mijn mond en verlaat dan de kamer. Tien minuten later, wordt er terug op de deur geklopt.
'Ja?' vraag ik.
'Arya, kom je. We gaan allemaal bij mij naar een film kijken', zegt Bill.
'Ja, ik kom!' zeg ik, waarna ik recht sta en de deur open. Ik zie Bill lief naar me glimlachen. Ik neem zijn hand vast en ga samen met hem naar zijn kamer. Even later komen Gustav, Tom en Georg ook binnen. We bekijken een film en gaan dan elk naar onze eigen kamer. Georg, Tom en Gustav toch.
'Bill, wil je niet bij mij blijven slapen?' vraag ik.
'Als je dat zo graag wilt', lacht hij. Ik knik. 'Anders zeg ik morgen tegen David dat hij één van de kamer kan uit checken. Die van mijn of die van jou en dan slapen we gewoon altijd samen', zegt hij. Ik knik heftig. Even later heeft Bill zich klaargemaakt en staan we in mijn kamer hevig te zoenen.
'Hm, Bill. Waarom moest ik eigenlijk meekomen? We zitten volgens mij vaak in een hotel, dus moet ik niet koken?' vraag ik hem.
'Ten eerste omdat ik je niet nog langer kon missen en ten tweede omdat je wafels voor ons moet bakken voor concerten. Die van jou zijn gewoon overheerlijk', zegt hij.
'Dank je', antwoord ik. We maken ons klaar en kruipen dan in bed. We praten nog wat en vallen dan in slaap.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • XxHumanoiDxX

    en wederom weer een leuk deel
    zo leuk dat k baal dat ik moet afsluiten :(
    mja het is dan ook al 0:34

    xx

    1 decennium geleden
  • RockHard

    NEXTNEXT bill en zij moeten verkering lrijgen xD

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super, snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    sooooooo cutee!(A)xxx

    1 decennium geleden
  • billy11

    perfect(hoera) je bent echt top(yeah)

    xxx billy(cool) (ik ben een meisje hoor(nerd))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen