Vorige keer:
Tijdens de rit kijk ik vaak naar buiten. Je bent niet elke dag in Amerika. We komen aan in het hotel en ook daar staan heel wat fan. We herhalen hetzelfde als in de luchthaven en snellen naar binnen. Ik hoor verschillende verbaasde opmerkingen van fans.
‘Wie is dat meisje?’
‘Dat is toch geen vriendin van één van hun?’
‘Is dat niet die nieuwe kokkin?’ We geraken veilig binnen.
'Hier zijn jullie sleutels', zegt David. Aangezien Bill het meest mee heeft van allemaal zijn er mensen die komen helpen. Saki is één van hun. En even voor de duidelijkheid: Bill en ik slapen elk in een andere kamer. Hier en daar blijven enkele bodygards staan. Buiten om de gangen te “bewaken”. Ik ga mijn kamer binnen en val bijna omver. Wat een luxe! Ik glimlach en ga neerzitten op bed.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • XxHumanoiDxX

    its sooooooo cute!!!

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    sooo supah goed (K)!

    1 decennium geleden
  • BillEtTom

    wietaaah bitte!! leuke quizzen, en lange uitkomste!!!!

    1 decennium geleden
  • PlagueRat

    ga verdrr!!!! Ik = heel erg verslaafd aan deine quizjes!!! hehe, ik heb een beetje een splaakgeblek vandaag, sorry! Ik vind je quizjes echt geweldig, ga alsjeblieft gauw verder!

    XxX Evv

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen