Foto bij Thanos - Childhood and young years | Thanos destroyed everything on titan

Thanos zijn kinderjaren

Thanos is de zoon van Mentor. De baas van de Eternals. Hij heeft 1 broer: 'Eros', die later de Avenger Starfox zal worden. Zijn moeder Sui-San probeert hem te doden in de wieg vanwege zijn monsterlijk uiterlijk. Later op school wordt hij om diezelfde reden gepest en als buitenbeentje beschouwt. Daardoor wordt hij uiteindelijk kil en afstandelijk. Als snel blijkt dat hij superintelligent is, en hij start uit nieuwsgierigheid met het experimenteren op dieren. Hij heeft als tiener een fictief vriendinnetje die later Mistress Death blijkt te zijn. Zij stuurt en manipuleert Thanos, omdat ze in hem haar toekomstige 'avatar van de dood' ziet. Hij heeft een talent voor wetenschappen, maar na enkele dodelijke experimenten op medestudenten en de moord op zijn moeder moet hij vluchten. Hij sluit zich aan bij een bende ruimtepiraten en maakt in die periode een hoop kinderen bij verschillende partners. Als snel wordt hij de leider van de piraten, maar hij haalt zich de woede van Mistress Death op zijn hals als ze het bestaan van zijn kinderen ontdekt. Het kan volgens haar niet dat haar Doodsmachine avatar nieuw laat geboren. Thanos krijgt van haar de opdracht om al zijn kinderen te doden. Nadat hij zijn familie heeft gedood, keert hij terug naar Titan met een enorm groot piratenleger. Hij vernietigt alle levens op Titan en maakt de maan half kapot.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen