Foto bij It hurts.

haaj jajaja ik weet het is laat esmee alles schrijven maar had een schrijvers blok :(

vergeef me toeeee?? (A)

xx Therese

sam pov
Ik ben net bij de congerge geweest en ik mogt naar huis. Snel loop ik naar mijn kluisje toe en pak er mijn boeken en mobiel uit. Als ik me omdraai kijk ik recht in de ogen van Justin. Wat moet hij nou weer? Ik loop langs hem heen alsof ik hem niet zie maar hij grijpt mijn arm en zegt" ik wou haar van af duwen"ik kijk hem kill aan en zeg "oohhh,daarom lagen je armen om haar heupen en had je je ogen dicht en stond je ervan te genieten". Ik probeer mijn kille masker op te houden maar vanbinnen ben ik kapot en stel me zelf steets de zelfde vraag "waarom justin, waarom?". Hij kijkt me met pijn in z'n ogen aan en ik schud mijn hoofd en loop weg van hem, van degene van wie ik dacht altijd te kunnen vertrouwen, eigelijk loop ik weg van mijn maatje mijn vriend mijn ALLES! Ik dacht eindelijk een school waar ik geaccepteerd word door mensen en niet gepest om wie ik ben. Ik loop in gedachten verzonken over straat en zie niet dat dat Bart en Dave om de hoek komen en knal tegen ze op...


Reacties?
(flower)

Reageer (6)

  • Kauwgumpie

    justin is stout(N)
    En ze gaat toch niet uithuilen bij bart en dave hea:S want dat zou echt eng zijn...

    Snel verer!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen