Foto bij H2 Love

Dit zijn Wessel en Demie <33

POV: Wessel
Ik zit achter Cissy.
Hoe krijgt ze het toch voor elkaar? Het maakt niet uit of ze te laat komt haar huiswerk niet maakt of gewoon aan het praten is het kan geen ene leraar ooit iets schelen. Waarschijnlijk komt het door haar engelachtige gezicht. Ze ziet er altijd zo ontschuldig uit.
Ik kijk opzij en zie Demie mijn vriendin zitten. Zij is heel anders dan Cissy. Ze is spontaan en heel erg aanwezig in de klas. Ook is ze het populairste meisje van de school.
'Wessel letten we ook nog op.'
Ik kijk op naar de leraar.
'Wat?' vraagt ik.
'Of we nog op letten. Ik heb je al vijf keer een vraag gesteld. Zijn mijn lessen zo slaap verwekkend dat je ervan gaat dagdromen?'
'Ja.' Ik kijk de leraar uitdachend aan terwijl de rest van de klas begint te lachen.
'Oke, oke. Zo is het wel weer genoeg.' zegt de leraar. 'Kunnen we weer verder?'
De klas is weer stil en de leraar gaat weer verder.

POV: Cissy
De pauze is begonnen en ik ga samen met mijn vriendin Laura op onze vaste plaats in de aula zitten. Demie en Wessel lopen hand in hand voorbij. Ik wist nog wel dat ze eerst ook smoorverliefd was op hem, maar hij zag mij nooit staan. Toen hij iets met Demie kreeg was mijn hart gebroken. Nu hadden ze al drie maanden en ze waren nog steeds gelukkig. Dus had ik het al lang opgegeven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen