Foto bij 024 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven hoor.

    5 jaar geleden
  • Jerauhl

    zo spannend
    waarom doe je ons dit aan D:

    Fijne vakantie en ik hoop dat je geslaagd bent!!
    Enjoy <3

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Hehehehe, omdat het leuk is om te pesten :Y)
      En dankjewel! Ik hoop ook echt dat ik geslaagd ben :)
      Dankje <3

      5 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Oh my god!
    Je bent zo erg! Dit is echt gemeen.
    Please one more on the way? Doe maar gewoon alles wat geactiveerd kan worden!

    Wat nou als Emma rare occlumentiedinges powers heeft en dan moet Snape haar occlumentieles geven, om het tegengestelde te bereiken dan hij bij Harry moet bereiken. Maar dan gaat ze zijn jeugd zien en word ze nog meer verliefd.

    Jahaa, ik kan verhalen voorspellen.
    Toch?
    Activeer maar snel de komende hoofdstukjes om het te laten weten!

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Het valt toch best mee hoe erg ik ben? :Y) En neeee, zeker niet alles wat geactiveerd kan worden XD Ik heb een voorraad nodig.

      Hmm, alles is mogelijk, het zou kunnen, het zou niet kunnen... Ik weet het niet *loopt fluitend weg*

      5 jaar geleden
  • Butterflygirl

    Even 1 klein dingetje:
    sacherijnig = chagrijnig

    Lekker he, dat die kutexamens klaar zijn!

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Ja, dankje, ik had het gezien en aangepast. :)
      Ik hoop dat ze klaar zijn, misschien nog een herexamen, maar ik hoop van niet!

      5 jaar geleden
  • Lente2

    Hopelijk zijn je examens goed gegaan! Zit er zelf nu midden in. Maar eerst even lekker weekend. Zag ze nou iets uit McGonogall’s jeugd?

    En also, Snape don’t het is muziek dat zet je niet zo maar uit.

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Ze zijn redelijk goed gegaan ja, op 2 vakken na XD
      Het is belangrijk om zoals je zelf al zegt lekker weekend te nemen en te rusten tussen door! Hoe is het tot nu toe gegaan?
      Ja, ze zag iets uit McGonagall's jeugd :D

      Maaar, het is Snape, hij zet muziek uit als hij dat wilt :Y)

      5 jaar geleden
    • Lente2

      Okay hopelijk heb je die gewoon gehaald, vast wel! Het zit er bijna op voor mij morgen de laatste. Op zich wel goed geloof ik. Heb er wel vertrouwen in.

      5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Mooizo!

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen