Oke vandaag de eerste dag op royal dacht je bij zelf. Gelukkig zit jude ook op royal maar diep vanbinnnen was je een beetje bang jude zou je rondleiden door royal maar het probleem is dat david altijd bij hem is ik vind hem leuk maar daar moest even niet over denken ik zou waarschijnlijk ook de mananger worden van de royal academy voetbalclub jude had het al gevraagd aan de commandant het is nu 8:15 en je bent net aan gekomen op royal samen met jude en 3 keer raden wie daar komt aangelopen ja goedgeraden david ik word heel erg rood als hij er bijna is en zegt hoi tegen jude en vraagt dan aan mijn wie ik ben ik zei ik ben May Sharp ik ben get adoptiezusje van jude maar jou ken ik al jij bent david samford aanvaller van de voetbalclub van royal en jpe kan dubbeldreun dreigdriekhoek en keizerspinguin nummer 2 en je bent de beste vriend van mijn broer david keek heel verbaasd naar je hij vroeg hoe weet je dat ? Je werd knalrood en kon nog alleen maar euhhhhhh zeggen david werd ook een beetje rood maar gelukkig zei jude kom mee may ik moet je de school nog laten zien toen zeiden jude en ik nog doei tegen david maar toen we school in liepen zei jude je vind david leuk he ? Je werd weer zo rood als een tomaat en voor jude was dat de bevestiging ja dus zei hij maar wat hij niet wist was dat david achter jullie stond hij zei vind je me leuk may ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen