Foto bij -34-

Ze nestelde zich in bed, nadat ze zich had omgekleed en tanden had gepoetst. Voor het eerst had ze geen kleding klaar gelegd. Dat zou ze morgen wel doen als ze zich wel oké voelde.
Vittoria leunde even naar achter en wilde het licht van haar nachtlampje uit doen toen ze de brief van Elia opmerkte.

Ze twijfelde maar pakte de brief toch van het nachtkastje. Het was eigenlijk haar beurt om te schrijven, ze snapte het niet.
Door de drukte had ze nog geen kans gehad om hem te schrijven. Het was wat, maar ze was wel benieuwd wat Elia nog wilde schrijven. Ze probeerde de brief heelhuids eruit te krijgen, maar dat lukte niet echt.
Toen ze de brief eruit had gekregen, zag ze wat erop stond.

Ze lachte, het was een grap. Elia had wel humor.

Het was een wetenschappelijk artikel over het feit dat je een groente die je niet lustte, meerdere keren moest eten zodat je het wel lekker zou vinden. Er zat een klein briefje bij. In zijn handschrift stond er: "Voor je bloemkool fobie".

Ze lachte hardop. Wat grappig dat hij nog aan haar dacht. Er zat nog een briefje achter. Er stond op:

Sorry sorry, heel flauw dit. Je hebt het vast heel druk, maar ik zag dit en ik moest meteen aan jou denken..... Gaat alles goed? Hopelijk heb je het niet zo heel druk dat je jezelf helemaal vergeet! Heel veel groetjes van Elia.

Reageer (1)

  • Pusheen_The_Cat

    awwhhh wat lief is Elia
    ik zou spontaan verliefd worden op hem
    maar ze moet voor Luca gaan
    ze zijn een lief koppel bij elkaar
    alleen weten ze het nog niet van elkaar

    en ik heb geleerd van mezelf om het ook meerdere keren te proberen te eten, net zoals bloemkool
    ... maar het lukt echt niet !!
    zuurkool krijg je er bij mij niet in !!

    lief en leuk deeltje, even lekker wegdromen met Vittoria
    ga je weer snel verder :D

    en een kudootje (A)

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen