Foto bij Is did you secret???!

Veraaaaa sorry als je het erg vindt
maar dan is het nun al te laat!!

Ikhouwel van je!!!!!(H)

We zatten nu met ze alle aan de onbijttafel en ik wachtte tot Vera iets ging zeggen naar dat was niet zo en ik wist dat ze het ook niet zomaar ging zeggen.
Bernice was gestopt met praten tegen de jongen en keek nu mij aan, maar achter haar rug zag ik de jongen zijn nummer aan Larissa geven.Ik keek een beetje verbaast maar zei er niets van Larissa nam het briefje onopvallend aan en ik keek haar aan maar ze keek terug of er neit aan de hand was.
Ik besloot er niet van te zeggen.
Ik keek naar het briefje dat ze nu zo liet zien dat ik het kon lezen en de rest niet.
Ik keek naar het nummer en dan naar de naam die er een beetje snel en slordig op was geschreven.
Ik keek en moest een beetje lachen wat de naam die er stond die kende ik wel daarmee dat ik in mijn vorige serie gespeelt.Max, ja hij zag er leuk uit en nou ja hij was wel iets voor Larissa maar waarom praat hij eerst met Bernice en geeft dan het briefje aan Larissa, dat ging ik haar nog wel vragen.
Vera liep nu maar het chocomel apparaat en ik zag mij kans, toen niemand keek pakte ik haar telefoon die ze naast haar bord had liggen en deed hem in mijn zak.
Gelukkig niemand heeft het gezien,
Ik ga even naar de WC zei ik en iedereen keek en knikte en liep weg.
Ik moets opschieten want Vera had zo door dat ik haar telefoon had.
Ik keek naar laaste gesprek en belde terug.
Hij ging over, ik kon amper adem halen.
Heej lieverd, tocch terug bellen he?!
ik kende deze stem, maar ik kon hem niet plaatsen.
ja Tuurlijk ik veranderde snel mij stem en klonk nu net al Vera.
Uhmm lieverd zei ik maar ik onderbroken door de jongen.
Lieverd wow meestal zeg je gewoon Dylan je heb me al sinds het uit in niet meer zo genoemt.
Ik schrok me dood.Dylan, Vera had iets met Dylan gehad en ik liet de telefoon vallen.
Dylan zat vroeger bij mij op school en nou ja dat leg ik nog wel eens uit.
En de deur ging open en Vera stond in de deuropening.
Hallo, hallo hoorde ik nog uit de telefoon komen, en ik stond nog steeds met een open mond naar vera te kijken die ook geschroken naar mij keek.

Reageer (3)

  • DjDylano

    haha :P

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Hihiii:P

    && en max??Explainn pleasee(A)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Eline..!!!!!!!!

    Snel Verder..1!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen