~~

AMBER POV.

-- we kijken op en zien joanne in de kamer staan met een hijgende miley naast haar. 'ik.. orobeerde haar tegen te houden.' ik knik naar miley als teken dat het al goed is. 'wat kom je doen?' vraag ik haar gemeen. 'jij,jij leugenachtige bitch.' ik kijk haar verontwaardigd aan en wil gaan praten, alleen justin is me voor.'noem haar nooit meer zo, jij bent degene die daarvoor uitgemaakt had meoten worden.' ze kijkt boos naar mij. 'je komt er nog wel achter schatje, iedereen houd van mij. ' ik lach haar recht in haar gezicht uit, en pak mijn krukken. 'kun je nu gaan? we verwachten gasten.' net als ik dat zeg komen cristian,ryan,chaz en caitlin binnen.'ja dus ga weg.' hoor ik caitlin zeggen, joanna barst opeen sin huilen uit en loopt weg. 'zoo, was ik niet te hard?' ze schudden hun hoofd.'pure aandacht trekkerij.' ik lach, en pak de dvd, ik kruk naar justin en geef hem de dvd. 'kan jij hem er in doen?' hij knikt. 'miley caitlin kunne jullie me even helpen in de keuken?' ze knikken en lopen achter me aan. 'zoo, ik moet jullie wat vragen.' ze kijken me raar aan en knikken. 'wat dan?' ik lach. ' nou, morgen is het valentijnsdag. yeaah. en ik wil iets leuks vor justin doen, een dag lol snapje, zonder al die heisa van et beroemd zijn.'-' ik weet wat..' zegt miley, 'okee vertel op kind.' ze lacht en wijst naar de deur, ik zie voeten 4 paar zelfs en ik fluister dat caitlin de deur open moet doen als ik 2 vingers opsteek, ze gaat voor de deur staan en ik steek 2 vingers op, meteen gooit ze de deur open en we zien 4 jochies met open mond kijken. 'betrapt! dit is onder onsssssssssssssss!' ik lach om miley en caitlin gooit de deur weer dicht, we wachten een paar seconden en miley begint met vertellen, ondertussen pakt caitlin glazen & chips, terwijl ik het drinken inschenk zegt ze. 'geef hem een heel groot hart, zon mega ding weetje wel met zon beertje en dan het fotoboek dat je gemaakt hebt met de filmpjes. 'ik knik. 'goed idee, alleen ik weet niet waar dat is, ik heb vorige week alles weggestopt omdat ik boos was, ohnee laatmaar ik weet het al.' ze lacht en knikt ik geef haar een knufel en we lopen naar de kamer.
'LETS START THE MOVIE.' de jongens lachen en ik ga naast justin zitten. 'ahneeee, justn ik gaf je een andere film neitd deze die is eng. ' hij lácht. 'hide en seek.' ik geef hem een klap voor zijn hoofd en ga tegen hem aan liggen. 'sorry schatje.'

Reageer (11)

  • HEARTBUCKS

    snel verder !
    ook met je andere storie!
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen