Foto bij idontwannabeyourfriend;[49] im staying.

~ ~ Amber punt van uitzicht.

Nieuwe story > This feelings taking control of me. [Justinn bieber] als je wil lezen mag het, zo niet dan niet. (:
ps; ik loop op krukken, voet gekneusd verdeurie. ;p

'Justin? " Hij kijkt me aan en glimlacht. 'jaaaaaaa? " Vraagt hij, ik geef hem een stomp. 'uh kun zelfs jij mijn tassen in de gang zetten? " Hij kijkt me opeens verdrietig aan, dus kijk ik weg. 'Ja, is goed, uhm hoelaat ga je. " Ik kan het niet en ik wil niet weg dus neem ik een besluit. " nee wacht, uhhm wil je ze zelfs naar booven BRENGEN, op mijn kamer? " Hij kijkt me opeens hel raar aan. 'ga je niet weg? " ik schud mijn hoofd. 'Ik blijf.''
Hij lacht, en loopt hoofschuddend naar de gang, ik pak mijn mobiel en Besluit miley te bellen, ze neemt niet op .. vaag. Haar bel ik nog een keer en dan neemt ze toch op. ik hoor Haar Snikken. 'hee uhm ..' ze stopt opeens met Snikken. Amber, Amber! " Giechel ik zachtjes. 'Hoi, ik wou het graag goedmaken ..' Ik weet gewoon DAT ze lacht. 'Echt? Gelukkig willen maar ik moet nog wel bij je blijfen he 'ik knik, maar ik Besef me dat ze dat niet ziet. 'Ja, ik weet het. nog 2 maanden hé?' ze lacht, 'okay, ik pak mijn spullen vanaf joanna en kom weer naar je toe' ik glimlach., alles komt altijd goed tussen mij en miley.'okee, maar joanna is ze niet boos.' ik hoor haar heel hard lachen.'wij zijn boos op haar, maar ik bleef daar alleen omdat ik jou niet had.'-'oke? maar uhm ik zie je zo ik wil nog even met justin praten.' terwijl ik dat zeg loopt hij net binnen, hij kijkt me aan en ik schu mijn hoofd. 'oke tot zoo, meid'- 'doeeeeeei kind' ik hang op en stop mijn mobiel in mijn broekzak. 'waar wou je over praten met mij?'vraagt justin me. 'ik wou met je praten over het feit van die nieuwe start.' hij kijkt naar beneden 'nou, uh als je het niet wil dan uh, uh we moeten toch leren samen te wonen uh hier.' ik lach en sla hem zachtjes tegen ijn hoofd. 'sukkel, ' hij kijkt met de verbaasde uitdrukking ooit me aan'.'huuuuh?' ik lach 'Ja, justin je krijgt nog éen kans verspil hem asjeblieft niet, dat kan ik niet aan.' hij kijgt een mega grote smile op zijn gezicht als hij beseft dat ik het weer wil proberen hij staat op en loopt naar me toe, als hij voor me staat, pakt hij mijn hand en gaat rennen. 'justin nee, au fuck wacht!' hij stopt meteen en kijkt schuldbewust naar mijn voet,ik lach en hij tilt me op de bank, als hij naast me neerploft pakt hij weer mijn hand. 'dankje, amber ik verpest het niet echt niet.' ik lach en geef hem een kus waarna hij op me gaat iggen en me verder zoent.'zozó heavy' hoor ik opeens.

Reageer (8)

  • Selinajow

    uw story is echt mooi;
    en justin ook (hoera)

    1 decennium geleden
  • Selinajow

    verder verder (A)

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Wie is dat? Dat wil ik weten, dus jij moet snel verder, ook met je andere story moet je beginnen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen