Toenn ik eenmaal binnen was,
Was ik niet alleen Hayley zat op mijn bank.
Ik stond geklemt tegen de deur en keek haar heel verbaast aan.
Ik voelde nu Ryan op de deur bonken..
Ik keek voor me en zag alles zwart worden ik wist niet meer wat echt was en wat niet.
Ik was hier nu pas 2 dagen en wilde alleen nog maar terug naar huis hier was het veel te raar en eng..
Niets klopte hier!!
mijn hoofd deed gewoon pijn van het denken en ik voelde het nu ook bonken hard tegen me hoofd en dan voelde ik ook nog het bebonk in mijn rug van Ryan die nu nog bozer tegen de deur aan bonkte en ik voelde het minder worden.
Maar dat was niet omdat hij minder hard deed ofzo maar omdat ik voelde dat ik flauw viel.
alles werd zwart en ik zag Hayley heel rustig op staan en naar mij toelopen.
ik viel op de grond, en hoorde Hayley nog zeggen neem haar maar mee naar mijn huis.
Kan ze misschien wel een beetje rust nemen!
ze zei het en ik hoorde in haar stem een kleine twijfel.
Ik voelde dat de deur opwas gedaan in die tussen tijd en ik voelde mijn hart snel kloppen in mijn borstkas.
mijn arme en benen werden op getild en ik probeerde nog wel bij te blijven maar was moeilijker dan het leek..
En hield het nog geen 3 minuten vol.

Reageer (1)

  • GreenRanger

    Verderrr!!!^^

    Ben ff aant checken wie verder is met verhalenn(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen