Idontwannabeyourfriend;[48]its a climb.
~~
JUSTINPOV.
slecht en inspiloos.
JUSTINPOV.
slecht en inspiloos.
'waar ga je heen dan?' vraag ik amber als we thuis op de bank zitten met zijn tweeen. 'ik ga even een poosje naar jamie, hij heeft me heel erg gesteund toen met jullie enzo, snap je?' ik snap het niet, ik snap het helemaal niet, hoe heeft hij, die eikel haar kunnen steunen, ik ben boos op jamie maar laat het amber niet merken. 'ja ik snap het.' ze glimlacht kort. 'ik ga mijn spullen pakken hoor, wat eten we vanavond?' ik knik en zeg dat we vanavond pizza bestellen, waar ze om moet lachen en zegt dat ik te lui ben om een fatsoenlijke maaltijd te bedenken, het voelde net als vroeger dat moment, maar toen ze even later met een koffer beneden kwam stond mijn wereld stil. 'hoe lang ben je van plan te blijven?' vraag ik haar geschokt. 'alleen dit weekend, dus trek niet zo'n kop' ze lacht haar geweldige lach en geeft me een kus op mijn wang. 'welke pizza?'' ze lacht en ze zegt dat ze salami wil,ik plof naast haar op de bank neer.'okee..' ze zucht. ik pak mijn telefoon en bel de pizzadienst 'halló u spreekt met justin bieber, ik wil graag een pizza bestellen, kan dat?' aan de andere kant hoor ik een meisje opeens gillen, waarna de telefoon waarschijnlijk uit haar handen word gerukt want ik hoor opeens een man. 'wat wilt u bestellen?' -''2 pizza's salami. medium.' hij noteert de bestellingen zegt ie, en vraagt mijn adres blablabla', als ik ophang staat amber op. 'waar ga je heen?' ze kijkt me met een grappige blik aan en pakt haar krukken, 'naar de deur slimmie, de bel ging.' ik knik. 'oooooooh.' ik vraag me af wie het nu weer is. Als amber na vijf minuten met joanna de kamer in krukt en ik amber haar gezicht zie kan k bijna raden wat er gebeurt is. 'wat doe je hier?' vraag ik rustig tegen joanna.'mijn vriendje bezoeken?' ik zie haar vals glimlachen. 'schatje, hij is je vrendje niet,'hoor ik opeens,amber lijkt zelf nog verbaasd over dat ze dat zei. ik kijk naar amber en zie haar glimlachen. 'ik ben je vriendje niet nee.' ze kijkt me geschokt aan en slaakt dan een gilletje. 'oh, hier ga je spijt van krijgen.'ze rent weer weg,'wooh, wat een raar kind.'-'ja inderdaaad.'de bel gaat weer en ik loop naar de deur, 'zet je vast drinken klaar?' ze knikt. 'ik probeer het met die krukken ' en ik lach , als ik naar de deur loop hoor ik amber gillen, ik doe eerst de deur open en ren dan weer snel naar de woonkamer waar ik amber geschokt naar het keukenkastje zie kijken. 'een..een spin.' ik begin te lachen en ren weer terug naar dedeur ik pak de pizza aan, geef geld en loop naar binnen.'kijk is aan' ze staat nog steeds voor de kast, ik pak een doekje en gooi de spin naar buiten, waarna zij gerust weer verder gaat met drinken pakken.'hehe, bah.' ik lach en we beginnen aan onze pizza.
Reageer (10)
verder!!<3
1 decennium geledenHihi.
1 decennium geledenSpinnen en muizenDoodeng:O..
Verder<3Verder<3
nhaha snel verder
1 decennium geledenik ben banger van spinnen
als ze opeens weg zijn (a)
hihihi wie is er nou niet bang voor spinnen justin is er trouwens zelf ook bang voor
1 decennium geledenhaha,,
1 decennium geledenik ben zelf ook doodsbang voor spinnen x´D
verder