Foto bij Mijn favoriet! My favorite!

'Justin! Begin maar hoor,'zei ik terwijl ik de kamer binnenkwam.
'Huh? Wat?' Hij keek me verbaasd aan.
'Je mag beginnen zingen voor me.' Ik gebaarde naar de piano. 'En speel ook maar wat piano.'
Hij lachte. 'Ga jij dan koken?'

'Ik zal dan voor het eten zorgen,ja,'zei ik snel, geen zin in liegen hebbend.
'Oké.' Hij liep naar de piano en begon One Time te spelen. Ik herinnerde me dat Sascha en ik naar de partituur van One Time hadden gezocht op internet, omdat we het liedje ook wilden kunnen spelen. Maar toen we hem uiteindelijk hadden gevonden, waren we meteen afgehaakt.
Het was écht moeilijk en zo lang speelden we nu ook weer nog niet piano.
Ik lachte bij de herinnering.
Justin stopte met spelen en keek naar me op. 'Wat is er?'
'Niets. Je speelt mooi.'
'Thanks.' Hij speelde weer verder en begon er nu ook bij te zingen.
Ik legde mijn handen op zijn schouders, zoals hij daarstraks bij mij ook had gedaan.
Ik hoorde zijn grijns gewoon en lachte mee.
Hij bleef verder zingen, en ik vroeg me af wat hij zou doen als ik zijn haar door de waar zou halen.
Ik wist geen antwoord, dus bedacht ik dat ik het maar eens moest uitproberen. Ik legde een hand op zijn haar en wreef toen een paar keer over zijn haar. Toen legde ik mijn hand terug op zijn schouder.
Hij stopte niet met zingen. Hij keek zelfs niet op. Hij schudde gewoon even zijn hoofd, zodat zijn haar terug goed viel.
Mmh... Juist. Dat was ik vergeten. Zijn haar viel altijd goed.
She is the one.
And girl, you're my one love,
my one heart, my one life for sure.
Let me tell you one time,
girl, I love, girl, I love you.
I'm a tell you one time.
Girl, I love, girl, I love you.
And I'm a be your one guy,
you'll be my number one girl,
always making time for you.
I'm a tell you one time,
girl, I love, girl, I love you.
I'm a tell you one time.

Ik zuchtte. Deze tekst was zó romantisch. Ik wou dat hij het voor mij zong. Oké, hij zong het nu ook wel ongeveer voor mij, maar dat hij het écht meende of zo, bedoel ik.
Hij stond recht en deed de piano weer toe.
'En?'
'Wat? Het was super mooi,'verzekerde ik hem snel.
'Dat bedoelde ik niet. Verdien ik nu niets?' Hij lachte.
'Oh, je bedoelt dat je wil eten?'vroeg ik, verward.
Hij grijnsde. 'Ook, ja.'
Hij sloeg zijn armen om mijn middel en kuste me zacht.
Toen hij stopte, lachte ik ook. 'Oh. Je bedoelt zoiets.'
Hij knikte, liet me los en keek naar beneden. Ik sloeg mijn armen terug rond zijn nek en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik wilde niets van mijn tijd met Justin verdoen met beschaamd zijn, dus richtte ik me op en drukte zacht mijn lippen tegen de zijne, als een late beantwoording van zijn kus.
*DingDongDingDong*
'Godverdomme,'gromde ik, terwijl ik Justin losliet en naar de deur liep. Hij lachte, pakte mijn hand en liep met me mee naar de deur.
'Dag mevrouw, uw pizza Hawaï. Dat is dan €13,50.'
Justin keek de pizzajongen verbaasd aan. Ik lachte, pakte de pizza aan en betaalde met het geld dat mam in de keukenla had gelegd.
De man liep weg en Justin deed de deur toe en keek me nieuwsgierig aan.
Ik negeerde zijn nieuwsgierige blik en liep met de pizza naar de keuken.
'Jij ging koken?'vroeg hij, terwijl hij met een sarcastische blik de pizza bekeek.
'Nee. Ik zei dat ik voor het eten zou zorgen. Niet dat ik ging koken.'
Hij lachte en de sarcastische blik verdween. 'Mmh... dat is waar. Je hebt me.'
Ik lachte ook en opende de pizza.
'Pizza Hawaii?'vroeg hij met een grijns.
Ik knikte. 'Mijn favoriet,'zei ik terwijl hij zei, 'My favorite!'
'Echt?'vroeg ik.
Hij knikte en keek alsof hij net had ontdekt dat zijn droom, wat dat dan ook moge zijn, uit was gekomen.
Ik grinnikte en hij porde me. 'Ik dacht dat jouw favoriet die met zeewier was?'
'Mmh... Nee die staat op de tweede plaats.'

Reageer (6)

  • Dunzak

    hihi vederrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen