Hee iedereen!
Inmiddels is het al een lange tijd terug sinds ik weer iets heb geüpload. En ik kan je zeggen, ik ben ondertussen nog nooit gestopt met tekenen. Ik heb het daar in tegen niet gedeeld met jullie, omdat.. Ik eigenlijk niet heel erg actief ben op Quizlet :) Vandaar! (Ondertussen ben ik opgeslokt in het anime en de fandom.. Én ben ik erg druk met mijn HBO studie. Maar hé, we hebben vakantie!! :D )

Maar ik zal proberen alles weer netjes te delen met jullie, hopelijk vinden jullie dat leuk :D Zijn hier ook mensen die ook tekenen en dit delen op wattpad, ben namelijk erg benieuwd naar jullie stijl!

Oké, ik zal even mijn werken laten zien






Beide tekeningen heb ik opgebouwd met een H2 potlood en dan een HB potlood. Bij de ogen en donkere plekken heb ik natuurlijk ook andere potloden gebruikt.

En bedankt voor alle lieve reacties! Ik ben al mijn hoofdstukken doorgelopen om naar mijn tekeningen te kijken. En stiekem ben ik wel trots op mijn vooruitgang, maar nog meer blij met alle support!! Erg bedankt !

Reageer (3)

  • NiareNero

    Dit is echt supermooi, nu ben ik benieuwd wat je met kleur zou kunnen doen :Y)

    6 jaar geleden
  • Chasing1D

    Wow, dat is inderdaad zo realistisch! Je maakt mooie vooruitgang^^

    6 jaar geleden
  • _Dracarys_

    Wauw! Supergaaf!! :D
    Echt heel realistisch!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen