Everything we Create is a present to the wolrd.
Don’t Forget to Roam the country if you have the time.
And Dare to have enemies and friends to give you a light to look for in the darkenes.

RITA POV

En toen was het begonnen. Ik zat in de kelder van de vader van mijn beste vriendin tussen allemaal stierfbroertjes van haar die daar al een hele tijd zaten maar eigenlijk ook gewoon geadopteert waren door hem. “Haloo,” zei ik want het was donker en wist niet zo goed wie er allemaal was en ik was ook een beetje bang want misschien zijn dit wel gekke kinderen.
Maar gelukkig ging er licht aan en er waren allemaal jonges!

WIETSKE POV

“pap ik moet je wat zeggen ik heb een probleem op school als je het erg vindt kan je me helpen?” Maar hij haalde alleen zijn schouder op.
“Ik kan je helpen maar ik ben ook een alleenstaande vader en als je wil dat ik je uit de brand ga helpen moet je ook mij helpen met aan het huis werken en zo.” Ik zuchtte. ‘al goed zei ik. Wat is er dan?
Ik begon een beetje te huilen. Mijn vader ging naast hem zitten en sloeg een arm om me heen.
“Ik- ik- ik-“ snifte ik huilend. “Ik moest een test doen op school en nu ben ik zwanger!”!

SCHRUK POV

Ik schrok. Wat! Mijn liefste dochter van de wereld en ook mijn enigs kind was eigenlijk zwanger! Ik schrok en sprong overeind en begon met schreeuwen.
Niet omdat ik boos was: ik vond het eigenlijk er gleuk! “Maar van wie dan?”
Vroeg ik en Wietske deed opeens heel raar. Ze moest hard huilen en ik begreep dat er iets niet klopte…

Reacties?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen