Foto bij 15: Love. Bike. Dip.

I go Love Live friends.
I will Bike around the world.
Dip away your sadness.

WIETSKE POV

Ik wist niet meer wat ik tegen Rita moest zeggen. Ik wilde niet dat ze me raar vond en dat we dan geen vriendinnne meer konden en zouden zijn en dan zou ik weer huilen want ik wil dat niet dus ik weet niets op te zeggen. “Ze is inderdaad geen enigskind want ik heb een kelder.” Rita gaf een gil “Dank je” zei mijn vader. Niet schrikken Rita ze zijn niet gelokt.”” Zei ik tegen haar om haar gerust te stellen, want i wil niet dat ze verdrietig is want ze is mijn vriendin al sinds het begin. “Maar zeker wel genept!” Riep Rita Gillend uit. “Nee hoor, het zijn kinderen zoals jij.” Zei mijn vader. “Ja ze zijn ook uit huis gezet.” Ik ook zei Rita. Ik zei al niets meer.

DRIES POV

Ik ben de kat kwijt geraakt en ook mijn nieuwe vriendinnen die ik niet zo goed ken. Ik ga maar weer naar huis.

WIETSKE POV

We zitten binnen aan tafel maar we eten niet want we hadden toch al gegeten. Rita is niet meer bang of boos ze snapt het nu helemaal en weet dat mijn vader geen nepper is en ook geen kinder lokker. Ook de andere kinderen komen naar boven maar die stuurt papa boos terug want ik ben zijn enige dochter en dus zijn lievelings. “Jij gaat ook in de kelder wonen.” “Oh dat is goed “ Zegt ze en ik knik. Papa zuchts reacties?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen