Ik ben Inge Cold, 16 jaar oud.
Ik ben mijn ouders verloren toen ik 4 jaar oud was en ben sindsdien alleen.
Ik weet niets van de rest van mijn familie.
Ik heb alleen wat probleempjes met mijn magie.
Ik kan ijsmagie beheersen, voor zolang ik me kan herinneren.
Of tja... Beheersen is niet echt het goede woord, ik kan het en als ik mijn best doe kan ik doen wat ik wil maar soms dan gebeurt het vanzelf.
Dan bevries ik per ongeluk iets of begint het plots te sneeuwen.
Dit gebeurt merendeels als ik verdrietig, boos of gekwetst ben.
Dit was genoeg over mijn problemen we gaan eventjes door naar wat leukere dingen.
Ik heb wat punten onder elkaar gezet zodat het makkelijker is om te begrijpen wie ik nu ben.
Karakter:
- Ik ben heel vaak best druk.
- In benauwde situaties ben ik het tegenovergestelde, dan blijf ik zo rustig mogelijk en denk ik over alles nog eens na.
- Ik word niet snel boos maar als ik boos worden komt er meteen zo'n hele ontploffing, niet overdreven en soms zelfs letterlijk (ik zei toch dat ik mijn magie niet onder controle had!).

En nu over mijn uiterlijk:
- Ijs-kleurige ogen.
- Blonde haren.
- Ik draag meestal zwarte kleren, ze zijn ook nogal oud omdat ik niet altijd geld heb om nieuwe te kopen.
- Mijn haren zitten meestal door de war.

Dit is neem ik aan genoeg over mezelf. Veel plezier als je mijn verhaal leest!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen