Foto bij Agent Holemen: Nox Aeterna [Part 1]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven.

    5 jaar geleden
  • Snakey_Crowley

    Wow allereerst Wow! Amazing! (Again) absolutely Fantastic (as usual)


    ‘Hmm,’ mompelde ze. ‘Ik ben nogal in schok. Kijk, ik heb een deken.’

    SHERLOCK. MON SMOLL LITTLE BABY

    Rivka keek me door de vijfde bril die ze die dag had uitgeprobeerd aan.

    LOL dat is eigenlijk best wel weinig. Ik had er een stuk of 10 geprobeerd

    ‘We kunnen Stark ook wel vragen om een hypermoderne bril voor je te maken.’ ‘Ja. Met een lampje erin en kleine kogeltjes die je kan schieten.’

    Please geef mij er een. Ik kan het best wel gebruiken. Met name dat gedeelte met de kogels. Kan ik mijn lijstje met haters verkleinen.

    et was een geluk dat er geen sneeuw lag, ook al was dat voor deze tijd van het jaar gebruikelijk.

    True true, I hate snow. I really hate it

    Pokémon vangen en zo.’

    Hahahahahahaha, very funny but nope

    een soort scheur de realiteit in tweeën deelde.
    Voor een seconde hing de scheur daar in de luchtscheur opeens groter werd.

    Als in de crack in Doctor Who? If so, amazing. Otherwise make it the same

    honkbalknuppel

    YAAASSSSSSS

    Het eerste wat ik dacht was Shit. Daar gaat mijn vrije dag!

    Yup, that sounds like me.

    Het bleek een gedaante te zijn in een donkerblauwe outfit, bestaand uit gehavende kledingstukken die bij elkaar genaaid waren, en die een soort pistool gebruikte om zichzelf te verdedigen. Het wapen leek op een soort plasma geweer, zoals ze ook in Star Wars gebruiken, maar dan anders vormgegeven.
    Het gezicht van de gedaante was verborgen onder een enorme capuchon, maar aan de bewegingen en de vorm van het lichaam te zien hadden we hier hoogstwaarschijnlijk te maken met een vrouw.

    STAR WARS YEAH... Verder this is you... probably... yes it is...

    En ze was behendig ook nog. Ze schoot meerdere malen met haar geweer op het monster, scheen zijn zwakke plekken te kennen en ontweek zijn mechanische tentakels. hield zij stand.

    Altijd jezelf complimenteren.... tututu

    Haar uitdrukking was nogal… nou ja, ze keek nogal pissig.

    Wait kijk je niet altijd zo? Ik wist niet dat je meerdere uitdrukkingen had

    Toen viel ze flauw

    Tja wie valt er nou niet flauw als hij/zij mij ziet.
    By the way dit is zo me de laatste tijd.


    Daar hebben we heel veel aan.

    Level of Sarcasm is rising. This is so me bytheway



    Op dat moment stormde Clint de wachtkamer in.Hij gaf een van zijn bekende berenomhelzingen

    Was het maar echt zo dat hij me een knuffel gaf. Could really use it. Hij storm ook echt de wachtkamer in. Lol does that dude care or something? Ik bedoel ik neem aan dat hij weet dat Rivka en Rebekka ookay zijn (nou ja afgezien van de Shock-blanket) dus waarom rennen. Nou ja, tenzij niet RIvka de knuffel nodig had maar hij, maar dat is het probably niet. Ik moet niet om 11u deze dingen schrijven ik ga te ver denken dan nodig. Ik bedoel nu zit ik al te denken aan wat voor machines er staan in de wachtkamer? Een met chocomel is wel duidelijk maar eigenlijk hoop ik ook op milkshakes. Ik zie het echt al voor me dat Rebekka of Clint tegen een machine slaat/trapt en er eten uit haalt zonder te betalen.


    ‘Het slechte nieuws is dat je geen koffie hebt meegenomen,’quote]
    Aah Comic Hawkeye has returned. Love it!


    ‘Het slechte nieuws is dat dat gat er nog steeds zit en dat er nog meer monsters zoals degene die met het meisje meekwam zullen verschijnen. Dus we hebben een beetje een probleem.

    Wanneer heeft Clint geen problemen. Okay serieus antwoord dan. Wanneer heeft S.H.I.E.L.D. geen last van monsters. En nice zo'n scheur.


    ’dokter Helen Cho‘

    Yeeh, Dr. Cho. I loved that woman in The Avengers: aou


    En jij hoort eigenlijk dood te zijn.

    Thank you, I guess?


    parallel universum

    DOOOOWEEEEDOOOOOO WEEEEEEOOOOOOHWEEEEE. DUDUDUUUUUUTAAAAATATAAAAAAA [Insert the rest of the dw theme]


    De voorspelling kwam uit. Het einde der tijden, de Apocalyps, hoe je het ook wilt noemen.’
    Elk apparaat werd opeens compleet wild en begon mensen aan te vallen. Te doden. Eerst computers, telefoons, wasmachines. Toen auto’s, bussen, zelfs vliegtuigen‘Ik haat ziekenhuizen.

    Waarom doet dit me aan G-Force denken? For real dat waren ook apparaten die tot leven kwamen. Tho er uiteindelijk een mol achter bleek te zitten. En niet een mol als in de FBI, maar als in een echte mol. LOL

    Ik ben stervende.

    Gezellig hoor. Leuk einde. Je komt er net in en je bent alweer dood aan het gaan. Leuk je gekend te hebben.



    Wanneer komt het volgende hoofdstuk? Ik kan niet wachten (*faints)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen