De hutkoffer was inderdaad groot.

We gingen nu naar de winkel van de toverstokken verkoper. In de etalage lag er maar 1 toverstok. We kwamen een groep andere vrouwen tegen en ze begonnen te kletsen. De vrouw zei dat ik mijn toverstok moest gaan kopen en dat ze daar bij niet echt veel kon helpen. Ik ging binnen en vond het er wel knus uitzien. Alleen stonk het wel een beetje maar voor de rest vond ik het wel oke . Plots kwam er een ladder aanschuiven aan een van de vele rekken met een man die erg leek op Einstein. Hallo jij bent zeker Benjamin zei hij.. Ik antwoordde ja.
We gaan er aan beginnen zei hij.
Plots vloog eer een meetlint langs.
De meneer zij dat ik stil moest blijven staan.
Wat is u staf arm ?
Uuuhm ik schrijf met rechts.
Wilt u die is uitsteken.
Ik stak mij arm uit.
Toen met hij de omtrek van mijn hoofd. De afstand tussen mijn elleboog en schouder , van schouder tot de vloer en van mijn pols tot mijn elleboog.
Genoeg riep hij en het meetlint viel op de grond neer.
Probeert u deze eens . Feniksveer en taxus hout lekker flexibel.
Ik zwaaide er mee en de vaas die op de toonbank stonde spatte uit elkaar.
Die dus niet was de conclusie.
Eenhoornstaart berkenhout klein maar krachtig . Ik zwaaide er mee en de lamp voor mij sprong.
Zo ging het een halfuur verder. maar Olivander leek steeds gelukkiger te worden.
Opeens kwam hij meet een toverstok af die een nogal blauwe glans afwierp.
Zou het kunnen zei hij tegen zichzelf.
Drakenhartenbloed en esdoorn 22,3 cm lang.
Ik pakt hem en ik voelde een golf van warme energie door mijn arm naar de uiteinden van mijn lichaam gaan.
Ik zwaaide er mee en er kwam een blauw gloed uit.
Perfect. Deze is het riep hij.
Ik betaalde en ging naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen