Foto bij 001

Ik kreeg plots een brief.

Ik was rustig aan het ontbijten zoals ik altijd doe in de zomervakantie.
Hoi ,sorry ik heb me waarschijnlijk nog niet voorgesteld.
Ik ben Benjamin Schelstraete en ben 11 jaar geworden.
Dit is mijn verhaal .

Ik was dus aan het ontbijten toen ik de post hoorde. Ik raapte het op en legde het op de ontbijt tafel. Ik zag plots een rare brief. Hij had geen postzegel was geel en was met een groen zegel bedrukt. Het raarste van all was dat hij voor mij was. Ik pakt een scherp mes een sneed hem met een rappe beweging open. Het was een hele lange brief. Ik ging naar mijn kamer zette me op mijn bed. Ik begon alle documenten te lezen en nog is en nog is om zeker van te zijn dat ik alles wel juist las. Want er stond in dat ik geschikt was om naar een tovenaars school te gaan. Ik was totaal van slag. Ik keek naar de brief want er zat nog een klein goeden kaartje in. Een treinkaartje. Voor perron 9 3/4. Ik was opgewonden maar sloeg direct in paniek ik moest allemaal toverspullen kopen en ik moest opdat perron geraken. Opeens roept mijn moeder dat er iemand voor mij is.
En ja er stond een vrouw voor de deur die me even wou spreken.
We gingen efkes naar de hoek van de straat om daar te babbelen.
Ik ging zitten op een hek van een tuintje. Er stond een emmer water ik weet niet waarom maar water trekt me op de 1 of andere manier aan en dan geeft het een speciale reactie. Dat gebeurde ik raakt het aan en het bevroor.
Gelukkig merkte de mevrouw het niet en vroeg of bij haar wou komen zitten.



In mij zelf dacht ik wie of wat ben ik ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen