Ik weet niet hoe ik passende titels voor deze story ga bedenken, maar ik zal wel zien.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Histoire

    Wat ben je interessant! Leuk dat je een blik gaf in zijn hoofd. Ik ga zeker een abo nemen en je ideeën blijven volgen. Hangt af van hoe je het concreet invult - ''de hele fundering onderuit te halen.'' Ik geloof dat je pas emotionele muren onderuit kunt halen, als je aanvaardt wie iemand is en die niet probeert te veranderen, indien je dat wel doet dan stuit je alleen maar op verzet, aangezien emotionele muren meestal tegen afwijzing beschermen.

    7 jaar geleden
  • Shireen

    Het hangt ervan af waarom je iemands emotionele muur wil afbreken en of dit diegene goed zou doen. De gehele fundering onderuit halen lijkt me extreem, maar ik zie nu letterlijk een bakstenen muur voor me, en ik denk: haal gewoon wat stenen in het midden weg. Dan valt alles wat daarboven staat, maar behoudt diegene wel een basis om zichzelf mee te beschermen, terwijl hij/zij ook mensen emotioneel tot hen toe kan laten.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen