Foto bij Immortalis - schrijfwedstrijd Merrow (2013)

Opdracht 3: Goden en godinnen, iedereen zal zijn favoriet wel hebben en het is omtrent deze onsterfelijken dat we een verhaal gaan schrijven.
De exacte bedoeling van deze opdracht is dat je een god of godin uitkiest en deze als hoofdpersoon gebruikt in je verhaal. Dit keer schrijf je in de ik-vorm. De tijd (verleden- of tegenwoordige tijd) mag je zelf bepalen.
Wat wordt er verwacht? Je bent geheel vrij in het kiezen! Uiteraard geldt wel de regel dat een god/godin maar één keer gebruikt mag worden. Dus laat zo snel mogelijk weten wie jij kiest. Laat duidelijk in je verhaal terugkomen welke kracht(en) is toegewezen aan je god/godin en welke typerende karaktertrekken deze heeft.


Ik heb gekozen voor Hades, de God van de dood en heerser over de onderwereld.
Dingen zoals de Erinyen heb ik zelf verzonnen (behalve de naam). Ik heb nog nooit zo'n moeite gehad met een inzending, dus ik hoop dat je het mooi vindt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen