Boem...!!!!
nee deze keer was ik het niet die viel hoor,
maar een meisje met hele kleine blonde vlechtjes dat iets achter me fietsen, me inhaalde en in de bocht voor me uitgleed.
Boemmmm..!
ja okeej nu was ik het wel ik struikelde over de fiets van het meisje en viel, maar ik ving me nog net op met mijn handen die in een doornenstruik kwam..
Auwwww.. zei ik heel hard en het meisje keek me geschrokken aan.
Ik zat met tranen in mijn ogen maar wilde niet huilen, met pijn tilde ik me handen op en ging weer gewoon op mijn voeten staan.
ik vroeg aan het meisje of het met haar ging ze knikte ja en ging de bocht weer om.
Toen het meisje weg was, keek ik naar mijn handen het bloeden weer en er zaten nog wat doornen in..
ik keek voor me en zag de bus staan,
ik keek weg van mijn handen en zetten het op een sprintje.
De buschauffer zag me aan rennen en bleef nog wat langer wachten.
ik stapte de bus in, maar iedereen keek me heel bang en geschrokken aan.
ik keek om me heen en was alweer vergeten dat ik met 2 bloedende handen liep.
ik deed mijn hoofd omlaag en ging op de eerst mogelijke plek zitten.
ik keek om me heen maar Brent en Ryan zatten allebei niet in de bus.
ik peuterde de doornen uit mijn hand en veegde het bloed af aan de stoel naast me..
Toen hoorde ik mijn telefoon afgaan, ik keek het was weer van Hayley dat ze ziek was en niet naar school kon komen..
Nou dat wordt gezellig vandaag dacht ik.
Maar opeens bedacht ik me dat ik helemaal nooit mijn nummer aan Hayley had gegeven,
HOE kon Hayley me dan vandaag maar ook gisteren smsen??

Reageer (3)

  • blovesr

    Verder ^^

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    ik heb het nummer van je aan Hayley gegeven
    sorry:$

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    VERDER..!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen