Een nachtmerrie, zei ik snel..
mijn moeder keek me bezorgt aan maar ging toch weg..
ik keek naar mijn telefoon en zag dat ik een sms je had, langzaam pakte ik hem op en opende het bericht.
Uhmm ik vreef in mijn ogen, en deed ze toen weer open, maar ik had het wel goed gezien het smsje was van Hayley!
ik keek wat ze gestuurt had..
ik dacht dat het misschien een smsje was dat ze me had zien kijken en dat ze dat nu smsde..
ik las het en er stond in dat ze nog niet met brent over had gepraat en wensde me beterschao!
beterschap herhaalde ik een beetje spotend..
ik heb me nooit echt slecht gevoeld.
ik liep maar me bed, en legde me telefoon naast me neer.
ik moet maar weer verder slapen dacht ik bij mezelf..
ik keek nog even naar de klok en zag dat het nu all half 3 was.
ik dacht aan de droom maar kon niet zeggen waarom het daar over ging.
ik snapte ook niet waarom ik huilde, ik kende die mensen net, 1 dag zelfs..
ik snapte gewoon niet waar ik me zo druk om maakte..
ik deed mijn ogen dicht en proberde te slapen en hoopte dat ik nu niet een nachtmerrie had, ik hoopte zelfs niet aan een droom ik wou even aan niets meer denken..
en ik viel rustig in slaap.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen