Het is vandaag donderdag, ik ben vrij van school. Ik ben dinsdag en woensdag naar school geweest voor mijn eerste 2 dagen op mijn nieuwe school. Dinsdag was de kennismakingsdag. We deden spelletjes en het was best leuk. Af en toe heb ik wel eens met iemand gepraat, wat al heel bijzonder was. En met een meisje had ik in de pauze een gesprek, zij is aardig. Gisteren hadden we Bruisdag, want mijn school is in Zwolle. Het was eigenlijk best leuk. Eerst was er een band in Hedon, en karaoke daarbij. Daarna gingen we een kano wedstrijd doen met 2 andere klassen. Na dat gingen we naar een zaal waar we een soort film gingen kijken. Het waren allemaal verschillende filmpjes. De vrouw zij van te voren al dat we misschien in de war zouden zijn na het gezien te hebben, en dat op de site de uitleg stond. Ze had gelijk, het was verwarrend en niemand snapte er iets van. En daarna kregen we een klein verhaaltje bij een kerk, met een blauw beeld van een engel. We mochten naar binnen, maar niemand ging. We kregen 20 minuten pauze om te eten en naar het theater te lopen. In het theater was een cabaret, het was super grappig en leuk. Ik heb mijn klas niet echt beter leren kennen aangezien ik de hele tijd met dat ene meisje was. Na het theater hadden we een half uur vrije tijd voordat we weer moesten verzamelen en daarna waren we vrij. Dat meisje had afgesproken met haar vrienden die niet bij ons in de klas zitten en een paar niet bij ons op school. Ze waren super aardig, en ze vroegen mij mee om nog even in de stad te chillen. Dat was leuk.
Verder voel ik me vandaag niet zo heel goed... misschien te veel gedaan. Het was ook erg warm gisteren trouwens dus in de hete zon lopen was ehmmm, heet xD
Maandag begint school echt. Ik ben een beetje bang omdat ik niet weet hoe dit gaat zijn, en alles is zo nieuw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen