Het is nu 17:41 en ik ben net een tijdje terug van het umcg. Vandaag was de eerste keer dat ik alleen daar heen moest. Mijn moeder kwam wat later, na haar werk om me op te halen. Ze was er om half 4, en het duurde vandaag van half 2 tot 5. Ik was eerst wel een beetje nerveus, want ik was nog nooit alleen geweest. Maar het ging heel goed. Ik had een verpleegster die ik al eens eerder had gehad, die wel aardig is, en Karl prikte mijn infuus dit keer weer. Joyce gaat nu ook op vakantie en met verlof dus die zal ik ook een tijd niet zien. Het prikken ging in een keer goed en ik voelde er weer bijna niks van. Rond 3 uur werd ik aangesloten, terwijl ik er al om half 2 moest zijn, maar t duurt altijd lang voordat ze gaan prikken, en voordat ze dan het medicijn klaar hebben. Daarna lag ik 2 uur lang aan het infuus, tussendoor kwam mijn dokter niet langs want die was er geloof ik niet. Later kwam Karl met mijn verpleegster en die zei dat hij had overlegd met de nierdokter over mijn bloeddruk, en als die nu goed was mocht ik een medicijn minder. Dus we gingen meten en het was goed, dus mag ik vanaf morgen weer een pilletje minder innemen. Ook kwam er nog een pedagogisch werker ofzo langs om ff te kletsen. En iedereen vroeg of school al was begonnen dusk heb zo'n 7 keer verteld dat dat morgen voor mij begint.
Morgen dus mijn eerste schooldag op mijn nieuwe school, en ik vind het spannend :/

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen