Foto bij ~3~

POV Harry Potter


We stappen samen met ons viertjes uit de trein. Eerst gaat Hermelien dan Alana dan Ron en dan ik, ik ben misschien door dreuzels op gevoed maar ik ken wel mijn beleefdheidsvormen. "Alana?;" zei ik vragend. " Ja, Harry wat is er,": zei Alana. " Ik aarzelde even en ik stel mijn vraag;" Wie is eigenlijk, je vader ?" Alana haar gezicht veranderde ineens van een blij gezicht naar een geschrokken gezicht, die vraag had Alana blijkbaar niet verwacht. Terwijl we in de boten stapte, spijtig genoeg konden we er maar per twee in. Eerlijk gezegt had ik gehoopt per vier maar ja dat geluk had ik niet. Ik ben dan samen met Ron in een bootje gaan zitten. Hermelien en Alana zijn al snel twee handen op een buik geworden, zo snel heb ik nog nooit twee mensen bevriend weten worden. Toen we uit de boten stapten zijn Ron en ik naar Alana en Hermelien aan het zoeken. Gelukkig na tien minutjes hebben we elkaar gevonden. Dan zijn we beginnen praten welke soort toveraars we zijn. Alana begint met zeggen "volgens mijn vader ben ik een half bloed, ik heb mijn moeder spijtig genoeg nooit gekent. Ze is bevallen van mij en dan heeft ze mij aan mijn vader gegeven," ze klinkt echt droevig als ze over haar verleden vertelt. Daarna begint Alana direct aan mij te vragen wat voor soort tovenaar ik ben en ik begin te vertellen;" nou ik ben een half bloed mijn vader was een volbloed tovenaar maar mijn moeder een halfbloed," Na mij begon Hermelien aan haar verhaal ze vertelt ; dat haar ouders geen tovernaars zijn dus eigenlijk is ze ook een halfbloed, daarna gaf ze Ron een harde por in zijn zij. "Nu is het aan jou," zei Alana en ze kijkt naar Ron. "Nou," begint Ron.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen