Het is 17-08-2016, 19:33 uur.
Ik heb vanochtend uitgeslapen, en vandaag moest ik naar het UMCG.
Ik heb rond half 1 zelf mijn emla zalf en pleisters op gedaan, om te kijken of me dat in mijn eentje zou lukken voor wanneer ik weer naar schol moet. Het ging aardig goed. Rond vijf voor 1 gingen mijn moeder en ik richting het UMCG, melden bij opname, en weer naar L1, aanmelden, naar de dagbehandelingskamer.
Weer gepraat met de verpleegster, wegen, meten, bloeddruk. Deze keer moest ik een rondje lopen voor we bloeddruk gingen meten, dat 2x en dan nog 1 keer liggend meten. Mijn bloeddruk was aardig goed deze keer. Uiteindelijk kon ik naar de man die mijn infuus zou prikken (Karl), toen kwam mijn dokter er ook nog even bij, want die zou de rest van de dag er niet zijn. Dus eerst nog weer gepraat, en vragen beantwoord. Toen ging Karl prikken, dat ging gelukkig in 1 keertje goed dit keer. Toen nam hij wat bloed eruit, en spoelde het nog even door. Toen ging ik terug naar mijn kamer, waar na een tijdje wachten mijn verpleegster met mijn infuuspaal aankwam. Ze sloot me aan, en meette mijn bloeddruk weer, vanaf dat moment elk half uur. Na 3 kwartier moest ik naar de hartecho. Die echo was korter dan normaal en het ging goed. Voor die echo had ik een leuke vrouw, dus dan lijkt het ook korter. Toen weer terug naar mijn bed. Heeeeeeel lang wachten. Om 5 uur was het eindelijk allemaal klaar en kon ik naar huis. Voor de rest was het dus een prima dag vandaag. Ik had dit nieuwe shot van mijn medicijn ook nodig, dus dat is fijn. Ik voel me nu wel oké, beetje moe, beetje aan het nadenken, maar t gaat redelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen