Foto bij BLOOD THIRST (my dark side) *1*

Blood thirst, je kunt het beter bloedzucht noemen. Het is een ziekte iedereen kan het krijgen. Laat me het uitleggen. Het heeft niets met vampiers te maken. Integendeel. Helemaal niets. Bloedzucht, is… niet zomaar met medicijnen te genezen. Nee, was dat maar zo. Het is met liefde, verdriet of natuurlijk bloed te verhelpen. Wij gaan een meisje volgen die spion is. Ze is gewend bloed te zien. Maar wat gaat er gebeuren als zij op school komt met bloedzucht. hoe loopt dat af. kan het door liefde of verdriet getemt worden of door alleen maar Bloed. veel bloed?

'je moet naar school' hoor ik bij de deur. Ik ga recht overeind zitten en kijkt naar de man die in de deur opening staat. Ik zucht en sta op. Neem een douche en loop naar de kantine waar iedereen zit te ontbijten. Ik kijk even om en zucht. 'het zijn allemaal zulke makkelijke slachtoffers' denk ik. Ik loop naar de band en pak een appel. 'goedemorgen, moppie' zegt de kok. Ik kijk hem even aan en knikt. 'ik moet me inhoud' zeg ik tegen mezelf. Ik ga aan een tafel zitten en voel een hand op schouder. Ik kijk langzaam om en zie een jongen staan. 'je zit op mijn plaats' zegt hij. Ik zucht en zeg ' zoek dan maar een andere plek’ hij lacht even en zegt ' nee, jij gaat gewoon van MIJN plaats af' ik sta op en duw hem in een fractie van een seconde tegen de muur aan en duw mijn mes tegen zijn keel. ‘Ik zie dat je maar een andere plek moet zoeken’ zeg ik nu woedend. De jongen knikt bang en ik laat hem los. Ik doe mijn mes weer in mijn buikband (een band met allemaal messen er in om je buik). Ik pak mijn appel en loop naar buiten. Ik kijk naar rechts en voel iets scherpt in mijn rechter arm steken. Ik kijk naar het bloed dat van mijn arm af druppelt. Ik blijf er even naar kijken en lik het dan op. Ik proef de ijzeren smaak en zucht. Ik loop naar binnen en vraag aan de bewaker een EHBO set. Hij kijkt naar je arm en dan naar je gezicht. ‘je moet vol houden meissie’ zegt hij. Ik kijk hem even aan en zeg ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ hij knikt en zegt ‘ik weet wat je bedoelt’ ik knik naar hem en loop weer naar buiten. Ik kijk naar mijn fiets en het verband om mijn arm. Ik zucht weer en voel dat de bloedzucht een stukje is gezakt.

Reageer (2)

  • Paddo

    STOER!! xD ECHT VET!!_O__O__O_

    1 decennium geleden
  • kimiii

    stoer :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen