Foto bij Opdracht #2 [liefmeiskes Tekenwedstrijd]

Zo dat duurde een tijdje, ik had het veel te druk.

Dus dit is mijn mind landscape.

Oke ik zal het uitleggen. Je ziet een soort staander waar dat beest op staat. Dat is zeg maar de hoofd gedachte van mijn geest. Mijn ziel in de vorm van het eerste fantasy dier dat ik heb bedacht, tevens het dier dat voor heel mijn wereld staat. Hij is zeldzaam en sterk en stekelig. Je ziet de tekening lastig. Maar het is gemaakt met potlood, geschetst om beter te zeggen. Ik hou van schetsten en dat is iets wat ik het vaakst doe. Ook met verhalen en in het echte leven ik bedenk ongeveer de richtlijnen van het idee het plan. Het beest staat op een standaard waar je aan de ene kant veel elektronica ziet en de andere kant mooie figuurtjes. Nou wetenschappers zeggen dat je dus een creatieve hersenhelft hebt en een wiskundige. Die van mij zijn ongeveer gelijk. Ik hou van elektronica en wiskunde en muziek en die dingen vind je daar in terug. Aan de andere kant zien je kleine tekeningetjes van de dingen die ik leuk vind. Je ziet er draken en een kat en een aantal vormen en tekentjes die bij mij passen om bepaalde redenen. Het beest zit vast aan draadjes en kettingen omdat het lichaam wil weten hoe het met de geest gaat en als de geest onrustig is is het lichaam dat ook. De ketting is om te zorgen dat de geest het lichaam niet verlaat. Soms kan het namelijk willen gaan zwerven door de grote gedachtes die ik soms heb.
Ik hoop dat ik nog een beetje niet al te laat ben met opdracht 2. Ik had het echt heel erg druk met verhuizen en ponykamp

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen