Vorige keer:
‘Heb je het vertelt?’ vraagt hij. Ik knik zachtjes.
‘Ik kon het niet langer verzwijgen’, mompel ik. Hij knikt begrijpend. ‘Hij haat me, Tom. Hij haat me!’ roep ik.
‘Ssst, stil maar’, sust Tom me. Ik laat me tegen hem aanvallen en begin te huilen. Wanneer ik ongeveer uitgehuild ben, sta ik recht en verlaat de kamer. Ik ga terug naar Bill zijn kamer en blijf gewoon voor de deur staan. Plots gaat hij open. Bill schrikt wanneer hij me ziet, maar hij ontwijkt als snel mijn blik. Hij zet mijn valies buiten en sluit de deur terug voor mijn neus en zonder iets gezegd te hebben. Dit is wel duidelijk volgens mij. Hij moet me niet meer. Het over and out. Het is gedaan tussen ons. Even weet ik niet wat ik moet doen. Ik laat me gewoon door mijn beneb zakken en ga tegen de muur aanzitten, wat uithuilen. Volgens mij doet hij zelfs nog niet de moeite om het me te vergeven. De hulp die Joke heeft gegeven tegen de jaloezie is volledig weg, volgens mij. Hij vertrouwde me. En dat vertrouwen is nu ook volledig verdwenen. Hij is gewoon helemaal gebroken door wat ik gedaan heb. Dan komt Tom zijn kamer uit. Hij schrikt wanneer hij mijn valies ziet staan. Ik voel me zo slecht. Zo rottig. Zo misselijk. Gewoonweg ziekelijk. Hij hurkt even bij me neer en drukt een kus op mijn wang. Dan klopt hij op de deur bij Bill en vraagt hem de deur te openen. Het duurt even, maar uiteindelijk laat hij Tom toch binnen. Waarom hij wel en ik niet? Tussen hen komt het wel goed, dat is zeker, maar of het tussen mij en Bill ooit nog goed komt, weet ik niet.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Conclusions

    Moooi <333

    Snel weer verder? :"D

    Groetjes Daantje (H)(K)

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Superr:D

    Snel Verder(H)

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Verder!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen