Vorige keer:
De jongen heeft me vandaag nog twee keer ingesmeerd. De laatste keer vroeg hij of ik hem ook wou insmeren. Dat heb ik dan maar gedaan. Toen we allebei lagen te bruinen, zijn we beginnen babbelen. Hij heet Lucas, is twintig en is hier met zijn vriendin. Toen vroeg ik waar die vriendin was, zei hij dat ze zich niet goed voelde en nog op haar kamer ligt. Hij weet ook dat ik hier niet alleen ben en ik legde de situatie zo ongeveer een beetje uit. Enkel dat ik hier was met mijn vriendje en dat die samen met zijn broer in de stad rondliep. Toen de zon begon te zakken, zei ik dat maar eens terug moest gaan. Hij stelde voor om me te vergezellen naar mijn kamer en dat vond ik oké. Nu lopen we hier, op weg naar mijn kamer. Wanneer we aan mijn kamer zijn, zeg ik hem dat ook. We blijven nog even staan om te babbelen en ik merk dat hij telkens dichter komt. Ik ga zo ver achteruit dat ik tegen de muur sta. Ik voelde me eerlijk gezegd een beetje bedreigd. Lucas pakte me vast en drukt zijn lichaam tegen dat van mij. In het niets drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik wil die niet, maar van hem afduwen heeft geen zin. Ik pers mijn lippen op elkaar, maar dat schijnt hem niet af te weren. Hij laat zijn hand langs me heen gaan. Hij gaat langs mijn borsten en knijpt er even in. Dan gaat hij naar beneden en neemt mijn kont vast. Ondertussen zet hij zijn lippen tussen mijn borsten. Hij verschuift mijn bikini wat en zuigt vol op mijn tepel. Waarom is er hier niemand? Waarom komt er nu facking niemand naar buiten. Ik begin te huilen en net op daat moment komen Bill en Tom de gang op. Godzijdank.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Conclusions

    Je hebt gewoon de goede mensen te pakken die een reactie zetten :"P

    Snel weer verder, graag?

    Groetjes Daantje (H)(K)

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Nicee gurl, snelverder. <3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D!

    en het is wel Goed dat Ayra het Bill Gaat vertellen maar ik hoop voor haar dat hij niet al te boos wordt..

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Superr(H)

    Snel Verder..:D

    xx

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Verder!! <33
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen