op dat moment komt Torch aan rennen. "ik bedoelde het niet zo."zei hij "ik ook niet" zei ik. we liepen met tweeën nar de eetzaal want daar was een feest. De jongens hadden Smoking aan en de meiden een jurk behalve ik ik zat in een korte broek met een spijker vestje en T-shirt er orden en op dat Thist stond Alphabet Boy. wacht nu kan ik ontsnappen. toch niet het wordt toch een faalactie.

Ik zat de hele tijd aan de kant. omdat. hoe kon ik nou feesten zonder kyky.
ik liep rustig de eetzaal uit maar p de gang begon ik te rennen. tot ik bij mijn kamer aan kwam. begon een brief te schrijven aan kyky

De brief:
Lieve Kyky,
Hopelijk lees je deze brief.
Besef je hoeveel ik je wel niet mis?
Ik heb het goed op Alius, maar ik wil liever bij jou zijn!

Liefs,
je Zusje


Xavier Stapte net de kamer binen en ik vroeg"weet je war en brievenbus is?" "hoezo?"vroeg hij "een brief voor kyky!""

ik had de brief op de post gedaan hopelijk ontvangt ze hem.
Ik dacht terug aan vroeger aan Sael Die me Splijtende Hemel heeft geleerd op de Kleuterschool. Alleen hij en Kyky wisten het.


Bellatrix Kwam me de volgende ochtend ophalen voor de training.
ik zat de hele tijd aan de kant op dat ik niet mee wou doen. "Mar doe nou maar me."riep Bellatrix van af het veld en zo ging er een kwartier voor bij.
"nu is het genoeg" riep ik boos. ik schoot Splijtende hemel op het team af "Kyky zou trots op me zijn als ze dit zag!"zei ik lachend.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    lol dus je leerde een schot in de kleuterschol????

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Wat Sam zegt xD
    En nu moet de brief nog veilig aankomen...
    Er zijn wel vaak feestjes op Alius xD

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    De brief:
    "lieve Kyky hopelijk lees je deze brief."
    "besef je hoeveel ik je wel niet mis."
    "ik heb het goed op Alius maar ik ik liever bij jou zijn!"
    Liefs je Zusje


    Een brief kun je beter zo neerzetten:


    Lieve Kyky,
    Hopelijk lees je deze brief.
    Besef je hoeveel ik je wel niet mis?
    Ik heb het goed op Alius, maar ik wil liever bij jou zijn!

    Liefs,
    je Zusje

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen