Vorige keer:
Er gaat een week voorbij. We hebben kerstmis gevierd. Ik, Bill, Tom, Gustav, Lena, Georg en Joke. Allemaal samen. Ik ben samen met Bill en Tom naar Simone en Gordon geweest om met hun ook Kerstmis te vieren. Lena is mee met Gustav en Joke met Georg. Die gaan nu lekker genieten van een verdiende vakantie. Net zoals de tweeling. Morgen vertrekken we op vakantie naar Ibiza. Normaal gezien gaat de tweeling altijd met z’n tweetjes, maar Bill wou me er persé bij hebben. Natuurlijk ga ik hun op sommige momenten alleen laten, zodat ze nog eens iets met z’n tweeën kunnen doen, want volgens mij is dat al een hele tijd geleden. Maar ik heb er zin in. Eens goed ontstressen en genieten van de zon. Nadenken over de situatie. Die o zo vervelende situatie waar ik maar niet uitgeraak. Voor jullie zou de keuze simpel zijn: ga voor Bill, stop met hem te bedriegen! Maar dat is het helemaal niet. In die korte tijd ben ik ook verliefd geworden op Tom. Niet zoveel als ik van Bill hou, maar toch genoeg om hem niet zomaar te kunnen vergeten of te kunnen kwetsen. Ik ben vooral bang van Bill zijn reactie als hij het te weten komt. Maar ja, we zien wel. Eerst genieten van die vakantie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TearIsland

    super mooi(H)

    1 decennium geleden
  • sannebill

    Hij is super:D

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superrr:D!

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Loveit, thankyou dat je het steeds meld. (:

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    Ik vind hem nog altijd SUPER!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen