A phone call
Ik staar naar buiten, Susan zit naast me en heeft net weer verslag van haar weekend gedaan. Ik wilde de meine ook wel vertellen, maar misschien is het toch beter van niet. Susan zit een stil gevecht te spelen met een meisje, ze heeft roodbruine haren. En zij was diegene die het middel in mijn arm stopte bij de bioscoop. Ik kijk ook naar haar. Wat ze wil van ons weet ik niet, ik heb het haar al gevraagd maar een duidelijk antwoord op die vraag keeg ik niet.
'Seer!' hoor ik Britney roepen, ik kijk op en glimlach naar ze. Abby en Madison lopen naast haar.
'Wie is die vuurtoren?' vraagt Abby als ze bij Susan en ik zijn aangekomen, Madison gaat zitten. Britney zucht, en Madison stoot Abby aan, Abby heeft weer iets verkeerds gezegd, want het meisje heeft het dus blijkbaar gehoord. Wat ook zo kan zijn omdat we alleen zijn in de kantine. Ik zie dat het meisje boos naar Britney krijgt, Abby zegt het en Britney krijgt de schuld zoals altijd. Abby en Britney gaan nu ook zitten.
'Weet ik niet' zeg ik als een te late antwoord op de vraag van Abby. Uit mijn ooghoeken zie ik dat het meisje naar Britney kijkt -gelukkig- en Britney trekt een geirriteerd gezicht.
'Wat moet je!' zegt Abby als die ook om kijkt, 'Abby' sist Britney snel. Abby probeert zich groot te maken voor het meisje met het rode haar 'de vuurtoren' maar Abby is nog steeds heel klein. Minstens twee hoofden kleiner als ik.
'Wie ben jij?' vraagt Britney aan Susanne
'Susanne' antwoord ze doodnormaal. Ik voel een smsje. Ik kijk naar de afzender, Taylor. Snel doe ik mijn mobiel uit en net of ik het niet heb gelezen kijk ik weer naar Susan.
'Britney, Abby, Madison' doet Britney de voorstelronde, ze wijst Abby en Madison aan, en Abby moet weer zo'n gekke streek uit halen. Susan lacht.
'Ken je die mens?' vraagt Abby om het gesprek weer op 'de vuurtoren' te brengen, ook precies met een Abby-woord-spelling altijd gek. Ik schudt me hoofd, niet in staat om het verhaal waar ik het liever niet over heb en wat ik liever uit mijn geheugen zou wissen te vertellen.
'Als ze nog een keer zo kijkt.. Om wat voor rede dan ook!' zegt Abby zo genaamd dreigend wat helemaal niet bij haar staat.
'Ik ken haar half' zeg ik snel
'Waarvan?' is Madison's vraag, ik zucht dit was het dat ik niet wilde vertellen.
'Lang verhaal, maar om het samen te vatten: Er is een jongen die me lastig valt en hij kwam me op wachten uit de bioscoop. Toen sneedt hij me in mijn arm en die "vuurtoren" naar Abby's spelling heeft er een middel op gedaan wat volgens mij niet helemaal goed is' zeg ik snel in een hap adem. Ik zie een paar grote ogen naar me kijken, ik kijk naar de tafel.
'Jij maakt veel mee zeg!' zegt Abby opmerkend, ik zucht, helaas wel 'Dat zou ik ook wel eens willen, lekker spannend!' zegt ze weer. Ik schudt mijn hoofd, dit is alles wat je juist niet wilt.
'Geloof me, je wilt het niet'
'Wij gaan naar de les' zegt Britney om de spanning te ontvluchten. Abby en Madison gaan met haar mee. En ik blijf met Susan achter. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar het meisje, ik zie dat haar ogen niet op die van mij zijn gericht. Gelukkig. Maar haar ogen rusten op de rug van Britney, nee toch!
'Susan' zeg ik terwijl ik haar arm beed pak, we staan op.
'Straks doet ze iets met Britney, nee' zeg ik, ik kijk naar Susan, maar zij is kalm, en ik zie geen angst. Ze glimlacht en probeert me daarmee duidelijk te maken dat het allemaal wel goed komt. Ik hoor mijn mobiel rinkelen en pak hem van de tafel,
'Taylor' mompel ik, ik adem diep in en uit en dan pas druk ik op het groene knopje
'Heej' zegt hij,
'Heej Taylor' zeg ik maar
'Ik ben in Los Angeles aan gekomen. Het is echt super hier! We moeten er echt een keer heen gaan!' ik kijk verveeld naar buiten
'Nee hoor, ik ben blij hier'
'Er zijn veel celeberties' zegt hij snel
'O, wie dan?'
'De Twilight Cast, Dakota en Elle Fanning, Taylor Swift, en John Mayer'
'Hebben die iets?' vraag ik, als dat zo zou zijn dan zou Taylor toch niet die ring en alles geven? Zouden dat alleen roddels zijn? Ik zucht.
'Ze zijn vrienden, meer niet' ik schrik van zijn antwoord, zijn stem is.. Anders.
Ik ga pas verder als ik 7 reacties met stemmen heb. Maar het liefst wil ik dat gewoon iedereen even reageert. Love you all:D:D Succes
Struggled -0 stemmen-
Eyesore -0 stemmen-
Prevented -2 stemmen-
Het moeten er 7 zijn dus nog 5 te gaan:D:D
P.S Reacties zonder stemmen tellen niet mee
Reageer (6)
is taylorL nou wel of niet op talyorS?
1 decennium geledenVERDER!!!!
aah geweldig, kei leuk, bedankt voor het melden weer doen? snel vrder, xx
1 decennium geledenPrevented(A)
1 decennium geledenSuper snel verder:D
Zeg nu wil ik wel eens weten hoe het zit tussen Taylor en Taylor
1 decennium geledenkrijg er gwn stress van
'die vuurtoren' is gemeen.
1 decennium geledensnel verder^^