Vorige keer:
'Bill, zo kan ik je, je beloning niet geven, hè', zeg ik. Hij stopt en kijkt me aan. Een domme blik neemt zijn gezicht over.
'Hmm, ja, dat is wel waar', peinst hij. Ik glimlach even. Hij rolt van me af en bekijkt me. Ik druk nog een kus op zijn lippen en sta dan recht. Ik zet een leuk en sensueel muziekje op en kijk hem zwoel aan. Hij gaat gemakkelijk liggen en kijkt me verwachtingsvol aan. Ik neem mijn truitje onderaan vast en doe het even omhoog, terwijl ik op de muziek beweeg. Het lijkt net echt, vind ik toch. Even later heb ik mijn truitje al uitgespeeld en begin ik aan mijn broek. Uiteindelijk sta ik in mijn ondergoed. Ik keer mijn rug naar hem toe en begin aan het slotje van mijn beha te prutsen. Wanneer die uit is, krijgt Bill het duidelijk moeilijk. Ik ga naar hem toe en ga even over hem heen hangen. Hij neemt me vast en begint me te kussen. Ik grijns en trek snel zijn T-shirt over zijn hoofd. Onze adem wordt luider en onze lippen raken elkaar heviger. Het duurt niet lang vooraleer we onze kleren uitgedaan hebben. Een moment liggen we gewoon op elkaar. Zonder iets te zeggen. Naakt. Dan verlegt hij zich even en komt in me. Hij begint te stoten, eerst zachtjes en dan steeds harder en harder. Luide kreunen ontsnappen uit onze mond en ik tier wanneer een overheerlijke gevoel me overweldigt. Even later komen we allebei klaar en rolt Bill naast me. Hij pakt me vast en drukt zijn lippen tegen mijn wang. Tussen het hevig ademen door, glimlach ik naar hem.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • MaRiT123

    hey super leuk deel weer!!
    xx

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    verder!
    doet buikgriep de ronde fzo?
    -xxx-

    charlotte

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Suuprr <3
    VERDER <33
    Xx

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen