Foto bij Hoofdstuk 1

(Coco's P.O.V)

Toen ik opstond was het al laat, ik ben ook zo laat naar bed gegaan! Anna en de rest stonden al te knabbelen aan het eten die iedereen gisteren heeft verzameld. ik liep naar ze toe en vroeg "Nog plaats?" onze leider Vortex knikte met zijn strenge gezicht. Daar wil je echt geen ruzie mee hebben!
Ik nam plaats en begon te knabbelen aan wat oude broodkruimels, het lekkerste was allemaal al op. Iedereen was klaar met eten en gingen verder met hun persoonlijke problemen en hobby's.. tot ik iemand hoorde fluisteren. "Hé, Coco! pst!" Het was Anna "Kom je mee naar buiten?" Ik wist dat het niet mocht, het veel te riskerend is en als iemand het zal merken ik een grote straf van Vortex voor me had liggen, maar gedachtes vlogen door mijn hoofd.. ik sloop achter Anna en liep naar buiten de keuken in. "Dus.. wat doen we hier eigenlijk?" vroeg ik. "Wat we willen!" riep Anna blij terwijl ze van kruimels zat te snoepen. "Oké!" riep ik terug terwijl ik rond zat te snuffelen. Na wat stilte begon ik te praten "Hé, Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zegt dat we hier niet mogen komen in de middag en dat gedoe met .." "Inderdaad!" riep Anna "Ik zie niks anders, het stinkt alleen een beetje meer.. nou en?" "Eindelijk iemand die me snapt." antwoordde ik. "Zullen we wat verder onderzoeken?" "Ja! Haha!" giechelde Anna terwijl ze me volgde het begon alleen meer te stinken verder dat we liepen, wat me enorm nieuwsgierig maakte. "Ughe Ughe! Moeten we dit wel doen?" vroeg Anne plotseling "Sorry, maar ik moet weten wat iedereen voor me verbergt...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen