Vorige keer:
'Hoe ben jij eigenlijk in contact gekomen met Tokio Hotel?' vraagt ze.
'Wel, twee jaar geleden was er een soort van wedstrijd om hun kok of kokkin te worden. Ze hebben me toen aangenomen. Ik leerde ze kennen, Bill dus ook. Toen ze me eens kwamen afhalen om opnieuw op tour te vertrekken, was Lena er ook. Ze wou me uitzwaaien, daar hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet. Eigenlijk is het allemaal begonnen door mijn moeder. Zij wou dat ik ging werken, omdat ze de rekeningen niet meer alleen kon betalen. Ik zocht op internet en kwam op hun site terecht. Ik heb toen de enquête ingevuld en ben dan aangenomen', vertel ik.
'Wel, je mag je moeder dankbaar zijn.'
'Dat ben ik ook. Door haar heb ik de man van mijn leven ontmoet.'
'Hoe zit het eigenlijk met Georg en Tom?' vraagt ze dan.
'Wel, goed zeker. Ik denk wel dat Tom geniet nu hij opnieuw vrijgezel is. Hij blijft moeite hebben met vriendinnetjes. Volgens mij heeft hij een soort van bindingsangst. En hij houdt het ook niet lang vol. Daarom dat ik het raar vond dat hij zo lang samen was met Joke.'
'Zijn er nog plannen voor de toekomst?' vraagt ze.
'Wel, Kerstmis vieren. Nieuwjaar. En verder... niet echt denk ik. Tokio Hotel werkt druk aan hun cd, dus jah...'
'Ik denk dat we klaar zijn. Ik heb geen vragen meer. Misschien wil je nog iets kwijt?' vraagt ze.
'Pff, nee. Denk van niet. Willen jullie nu die rondleiding dan?' vraag ik.
'Wel, ja.'
'Volg me maar', zeg ik. Ik laat ze het hele huis zien. De fotograaf trekt vaak foto's. Af en toe met mij erop. En de interviewster vraagt dingen of geeft complimentjes. Uiteindelijk bedanken ze me voor het interview en verlaten het huis. Met een luide zucht plof ik neer in de zetel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TearIsland

    super:P

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    hier weer een reactie: snelverder meid. <3

    1 decennium geleden
  • MaRiT123

    leuk!!
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heyz
    hier de beloofde reactie ja ik weet een beetje laat ma was op vakantie en had geen internet en meestal doek da dan op men gsm ma da kost natuurlijk ook XD
    xxx (H)(K)

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Sneeeeeel verder <33
    LoveYou Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen