Vorige keer:
'Nou, je kunt nu alleszins naar het toilet', lach ik. Hij glimlacht, drukt nog een zacht kusje op mijn wang en gaat dan de badkamer binnen. Ik glimlach binnensmonds en ga dan naar mijn kamer. Daar doe ik een slipje en beha aan. Een simpele jeans met T-shirt volgt al snel. Nog sokken en mijn haar in een knot en ik ben klaar. Ik verlaat de kamer en zie dat het al twee uur is. Eens beneden zie ik Tom zijn cola snel leegdrinken. 'Ben je alweer weg?' vraag ik. Hij knikt.
'Georg belde, binnen een half uurtje is het weer aan ons', legt hij uit.
'Aah, oké dan', zeg ik.
'Waar zijn Joke en Lena eigenlijk?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
'Nog niet gezien', zeg ik dan. Hij haalt zijn schouders op.
'Maar, ik ben dan weer weg, dan ben ik zeker op tijd', lacht hij. Ik knik, druk nog een kus op zijn wang en glimlach. Hij glimlacht terug en drukt zijn lippen kort op de mijne, waarna het huis uitgaat. Ik eet snel een potje yoghurt als ontbijt en zet koffie. Een half uurtje later, gaat de bel. Ik snel naar de deur en open hem. Een vrouw met een vriendelijk gezicht en een spontane lach, kijkt me aan. Naast haar staat een man met een camera.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • Headhunterz

    Hahhaa
    Supprr <3
    Snel verder!! :D
    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    idd de leukste quizlets ooit!XD

    verder!

    -xxx-


    charlotte

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Awesome (':
    verderr. xoxo.

    1 decennium geleden
  • MaRiT123

    super leuk
    en gelukkig kunnen we weer genieten van de leukste quizlet ooit hihi;)
    hij is echt geweldig
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen